quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:54 schreef Juicyhil het volgende:
de trein van Almere Muziekwijk tot aan Almere Buiten
Grap -> *whooosh*quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:57 schreef fathank het volgende:
Zelden zulke bagger gezien.
R&P is trouwens verderop.
adviseer ze onder ipv in de trein te gaan liggen janken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:54 schreef Juicyhil het volgende:
Ze was dus zo aan het praten met hem op msn, dus zij zegt zo vanne "Ik heb geen gevoelens meer voor je". Waarop hij vervolgens weer zei "Hoe kun je nou weten dat je geen gevoelens meer voor me hebt terwijl je niet eens de moeite neemt om met me af te spreken". Ze heeft er gewoon geen zin meer in omdat hij vaak fucked up tegen haar doet.
Zelf vind ik dat ze wel in nogal moeilijk situatie zit en ze beter met elkaar kunnen praten.
Klacht: Meisjes die in de trein van Almere Muziekwijk tot aan Almere Buiten aan 1 stuk door liep te janken in een stille coupe.
ns heeft al vertraging genoeg. doe dat maar niet. gewoon van gebouw afspringenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:07 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
adviseer ze onder ipv in de trein te gaan liggen janken.
Dat is wel mijn standaard gezichtsuitdrukking als ik op Fok! zit jaquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:54 schreef Juicyhil het volgende:
Ze was dus zo aan het praten met hem op msn, dus zij zegt zo vanne "Ik heb geen gevoelens meer voor je". Waarop hij vervolgens weer zei "Hoe kun je nou weten dat je geen gevoelens meer voor me hebt terwijl je niet eens de moeite neemt om met me af te spreken". Ze heeft er gewoon geen zin meer in omdat hij vaak fucked up tegen haar doet.
Zelf vind ik dat ze wel in nogal moeilijk situatie zit en ze beter met elkaar kunnen praten.
Klacht: Meisjes die in de trein van Almere Muziekwijk tot aan Almere Buiten aan 1 stuk door liep te janken in een stille coupe.
Viel mij ook als eerste op. Ik heb overigens nog nooit een stille coupe meegemaakt.quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:33 schreef Fries het volgende:
[..]
Viel mij ook als eerste op. Ik heb overigens nog nooit een stille coupe meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |