Nah niet direct. In combi met mijn studie is het wel ideaal te doen zo. Heb geen broertje en zus thuis wonen die in de weg lopen. En kan prima met mijn ouders door 1 deur.quote:
Ineens iemand tegenkomen? Ik zie het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha! komt vanzelf wel. volgens mij ben jij iemand die op een gegeven moment ineens de ware tegenkomt en dan vrij snel gaat samenwonen.maar wel zorgen dat je eerst een jaartje of meer op jezelf woont he
ik verwacht iets en woon op de 13e, ons aanbelsysteem is touchscreen dus het is niet dat je bij mij zomaar even aanbelt zodat de deur open gaat, huisnr is 279quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Irritant.maar misschien was het toch niet voor jou?
in een studentenflat?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
misschien een inbreker die nu heel de boel aan het leegroven is?
ben 28 en ook nog nooit samen gewoond (behalve in me studentenhuis natuurlijk). nog alle tijdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Samenwonen.Ik kan me echt niet indenken dat ik ooooooit ga samenwonen. Ik woon nu nog thuis.
Het kan makkelijker zijn om een woning als student te regelen dan dat je dat na je studie doet is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:38 schreef vencodark het volgende:
Nah niet direct. In combi met mijn studie is het wel ideaal te doen zo. Heb geen broertje en zus thuis wonen die in de weg lopen. En kan prima met mijn ouders door 1 deur.
Ben nu met mijn rijbewijs bezig en als ik dat heb + auto dan zie ik verder wel. Moet namelijk wel beetje te doen zijn. Nog 2 jaar studie dus voor die tijd zou wel mooi zijn en anders wel direct daarna eigenlijk. Ben nu bijna 24.
Misschien een inbreker met een vijfdehandsmeubels of IKEA fetisj?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
in een studentenflat?en dan hebben we nog steeds voordeuren met een venstertje dus geef m weiinig kans
juist in een studentenflat! elke student heeft een computer, tv, etc etc....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in een studentenflat?en dan hebben we nog steeds voordeuren met een venstertje dus geef m weiinig kans
Moet er ook echt nog niet aan denken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ben 28 en ook nog nooit samen gewoond (behalve in me studentenhuis natuurlijk). nog alle tijd
Ja, ik probeer wel te sparen. Maar eerst dat rijbewijs, dat kost namelijk al genoeg.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan makkelijker zijn om een woning als student te regelen dan dat je dat na je studie doet is mijn ervaring.
... dus waarom zou je het hier nog een keer melden?quote:
Wow, flashback.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
ik denk gewoon dat ik kan fluiten naar mn pakje, dat de tnt weer eens lui is en het beneden gedmpt heft en meegenomen is door iemand anders, of verkeerd afgegeven
Ik ben 32 en ik heb geloof ik 2 maanden samengewoondquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ben 28 en ook nog nooit samen gewoond (behalve in me studentenhuis natuurlijk). nog alle tijd
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
ik denk gewoon dat ik kan fluiten naar mn pakje, dat de tnt weer eens lui is en het beneden gedmpt heft en meegenomen is door iemand anders, of verkeerd afgegeven
idem, maar dan 34.... of het moet meetellen dat mn ex en ik vorig jaar ook 2 maanden ongeveer onafgebroken bij elkaar zijn geweest of misschien 1 nacht alleen hebben geslapen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben 32 en ik heb geloof ik 2 maanden samengewoond
Ach, geen moeite mee (meestal). Soms wel irritant omdat er soms teveel aandacht naar mij gaat zeg maar (als enige kind nu thuis). Ook haat ik het om die hond uit te laten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zou er echt niet aan moeten denken nog thuis te wonen, brrr, en dat op je 21e
Nou deed mijn ex ook niks in huis, dus het was net alsof ik een irritante troepmakende hond in huis had die de hele dag op de xbox zat, dat scheelt ookquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
idem, maar dan 34.... of het moet meetellen dat mn ex en ik vorig jaar ook 2 maanden ongeveer onafgebroken bij elkaar zijn geweest of misschien 1 nacht alleen hebben geslapen?
ik ben ook niet zo gemaakt voor samenwonen....
uit mijn ervaring is het als student net zo moeilijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan makkelijker zijn om een woning als student te regelen dan dat je dat na je studie doet is mijn ervaring.
Als je eenmaal t huis uit bent wil je echt niet anders meer en denk je: had ik dit maar eerder gedaan..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, geen moeite mee (meestal). Soms wel irritant omdat er soms teveel aandacht naar mij gaat zeg maar (als enige kind nu thuis). Ook haat ik het om die hond uit te laten.![]()
Vorige week waren mijn ouders 4 dagen weg en dan is het heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |