quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jawel, maar dat moet KF maar met haar uitzoeken.
Tijdens het beter leren neu... uhm kennen.
Ja, maar ik wil weten wat ie antwoord.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
Leuk is dat he, vragen naar de bekende weg
Dan ben ik wel thuisquote:
Wat lief!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb gister op half 11 expres niet gekeken.
Kleur is te duur nu voor jequote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:23 schreef vencodark het volgende:
Pff, ik krijg kappersneigingen. Het is echt nodig om te knippen maar zou weleens beetje wat anders willen..en heb kleurneigingen maar moet me inhouden.
zelf kleuren?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kleur is te duur nu voor je
Knippen: "doe maar iets, maar het moet nog wel in een staart kunnen"
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil weten wat ie antwoord.Het lijkt me een zeer terechte vraag terwijl het antwoord waarschijnlijk niet zoveel uitmaakt want ik heb mijn eigen idee al een beetje.
* Murmeli heeft het halve topic teruggelezen om te kijken waar dit nou weer over gingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil ook wel zien hoe hij dat politiek correct gaat beantwoorden
Zelf kleuren durf ik niet aan. Dat gaat mis.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zelf kleuren?
ja leuk venco...doe je wat nieuws!!!
Niet te kort knippenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:23 schreef vencodark het volgende:
Pff, ik krijg kappersneigingen. Het is echt nodig om te knippen maar zou weleens beetje wat anders willen..en heb kleurneigingen maar moet me inhouden.
Kleuren kost niet zoveelquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kleur is te duur nu voor je
Knippen: "doe maar iets, maar het moet nog wel in een staart kunnen"
Foknerdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli heeft het halve topic teruggelezen om te kijken waar dit nou weer over ging
En weet je dat nu?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli heeft het halve topic teruggelezen om te kijken waar dit nou weer over ging
Nee doe maar een andere keerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:25 schreef Ofresca het volgende:
Hey Cue, ik heb dit weekend wel de auto, maar ook een hond. Denk niet dat het verstandig is om dan langs te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |