quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal 2 meter plus lang en zo breed als een mack truck
Mag ik ook mijn mening geven? Doe maar PM'en.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:48 schreef KudFokker het volgende:
Ok, even de mening van een echte man, wat vind jij van haar Bels ?
Zal even een foto PM'en
Ik bedoel eigenlijk dat ik denk dat ze zelf door haar uiterlijk denkt dat iedere jongen maar iets van haar moet...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooie dameMaar doe niet zo moeilijk over dat ze je op afstand houdt door haar uiterlijk. Gewoon zeggen ok geen etentje dat drankje maar doen vanavond dan?
Niet zoveel denken maar doen
[..]
We zijn niet allemaal 2 meter plus lang en zo breed als een mack truck
Wat moet je compenseren dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
* Den_Haag maar weer even sporten gaat anders blijf ik niet breed genoeg
Ik stuur vanavond even !quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Mag ik ook mijn mening geven? Doe maar PM'en.
Ok, niet vergeten dan. Ben dol op keurenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik stuur vanavond even !
Ik mag nu naar huis omdat ik me best heb gedaan![]()
! meteen even naar de kapper
D_H:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
* Den_Haag maar weer even sporten gaat anders blijf ik niet breed genoeg
En toch vraag ik me iets af. Wat als ze nou helemaal niet aantrekkelijk was geweest, een lelijke vrouw.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat ik denk dat ze zelf door haar uiterlijk denkt dat iedere jongen maar iets van haar moet...
Ik mail hem wel even doorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ok, niet vergeten dan. Ben dol op keuren
badabing, badaboem!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
En toch vraag ik me iets af. Wat als ze nou helemaal niet aantrekkelijk was geweest, een lelijke vrouw.
Had je dan ook vrienden met haar willen zijn? En je wilt meer vrouwen als vrienden...zijn dat dan alleen de mooie?
En naar mij graagquote:
Precies. KF wilde hem al sturen aan heksje. Dus dan kan ik hem best aan haar sturen maar ga het niet aan iedereen doen als KF dat niet wilt.quote:
quote:
Maar wat die meid ervan vind maakt kennelijk niet uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies. KF wilde hem al sturen aan heksje. Dus dan kan ik hem best aan haar sturen maar ga het niet aan iedereen doen als KF dat niet wilt.
Sorry CG, even wachten op KF dus
Ik ben al naar de kapper geweest.quote:
Ongeveerquote:
Leuk is dat he, vragen naar de bekende wegquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
dat zijn de feiten! Dat willen we weten!
Jawel, maar dat moet KF maar met haar uitzoeken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:12 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Maar wat die meid ervan vind maakt kennelijk niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |