je wilt haar gewoon neuken, thats it.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is een super super super súperrrr mooie meidecht waar...
Ze is ook heel aardig en attent, maar ben niet gek van haar
Zou het gewoon leuk vinden haar beter te leren kennen
Benieuwd of ze diepgang heeftquote:
Je bent niet de enige die dat vermoeden heeft.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
je wilt haar gewoon neuken, thats it.
dat zeg je in deze post die ik quote.... ik weet niet waarom ik dit heb.. ik lees altijd iets anders dan dat er letterlijk staat
Zeg dan dat je het originele plan wilt doen ipv eten. Een drankje drinken ergensquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik krijg die kans niet eens?
Daar gaat het om
Heb haar geprobeerd te overtuigen maar ze gelooft me niet
Heb haar ooit alleen 3 zoenen gegeven, that's itquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al. En ook seks, maar mogelijk haal ik een aantal vrouwen van hem door elkaar.
Heb je nu mannelijke vriendinnen dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:45 schreef KudFokker het volgende:
Wil gewoon meer vrouwelijke vriendinnen
\quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb haar ooit alleen 3 zoenen gegeven, that's it
Wat is trouwens het verschil tussen 2 of 3 zoenen
Ik weet nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat vermoeden heeft.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb je nu mannelijke vriendinnen dan?
de jonge onbeschreven blaadjes. je bent gewoon de trendsetter met de toyboy, Ripquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op mannen die niet zo zijn.
Ik heb niet een vastomlijnd type of zo, maar het is dus wel opvallend dat ze bijna altijd jonger zijn
En waarom? Zijn vrouwen leuker? Ben je homo? Want die hebben ook nogal eens een berg vrouwen om zich heen waar ze bevriend mee zijn.quote:
Alsof de mening van Bels voor een echte man persé staat.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:48 schreef KudFokker het volgende:
Ok, even de mening van een echte man, wat vind jij van haar Bels ?
Zal even een foto PM'en
ok what the fuck maakt t uit wat een andere man van haar vindt?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:48 schreef KudFokker het volgende:
Zal even een foto PM'en
Ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ok what the fuck maakt t uit wat een andere man van haar vindt?
ik heb het niet alleen met hem trouwens, ik lees in 95% (quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat vermoeden heeft.
Hoe zit dat met jouw posts dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb het niet alleen met hem trouwens, ik lees in 95% () van de posts iets anders dan er staat
Bels een manquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:48 schreef KudFokker het volgende:
Zal even een foto PM'en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onbeschreven hoeft nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
de jonge onbeschreven blaadjes. je bent gewoon de trendsetter met de toyboy, Rip
Kan ik over andere dingen mee praten...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
En waarom? Zijn vrouwen leuker? Ben je homo? Want die hebben ook nogal eens een berg vrouwen om zich heen waar ze bevriend mee zijn.
zoals ik al zei, trendsetter Ripquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Onbeschreven hoeft niet
Ja, valt het je ook op dat het nu opeens een trend is. Nou, ik hield al van jong vlees toen het nog underground was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 is geloof ik iets Nederlands.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb haar ooit alleen 3 zoenen gegeven, that's it
Wat is trouwens het verschil tussen 2 of 3 zoenen
Over de maandelijkse periodequote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Kan ik over andere dingen mee praten...
Mooie damequote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:48 schreef KudFokker het volgende:
Zal even een foto PM'en
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bels een manWe zijn niet allemaal 2 meter plus lang en zo breed als een mack truckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |