Je gaat gewoon om met paupers, proleten en plebejers.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:07 schreef SeLang het volgende:
Mailjes zonder gebruik van hoofdletters en afgekorte woorden ('u' ipv 'you' en 'cuz' in plaats van 'because'). En dan gaat het niet over 14-jarigen maar over 28-jarigen.
Klacht: verbreezering van de wereld
Subklacht: ik word oud
Het gaat hier om iemand met HBOquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:10 schreef solyaris het volgende:
[..]
Je gaat gewoon om met paupers, proleten en plebejers.
Daar durf ik nu nieteens meer te kijken want dat zal dan wel helemaal onleesbaar zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:11 schreef Maikuuul het volgende:
TS zit op een engelse datingsite en hoop zo zijn toekomstige vrouw te ontmoeten
Royal
HBO is inderdaad het nieuwe VMBO (blijkt)quote:
Normaal doe ik alleen breezermeisjes, alleen begin ik daar onderhand toch wel een beetje te oud voor te worden dus ik dacht ik stap over op 25-28jr. Maar nu blijkt dat dus gewoon geen kont uit te makenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:19 schreef Chai het volgende:
Lol ts met wat voor vage 28-jarigen mail jij?Zijn die geestelijk soms niet helemaal goed ofzo
Erge is dat ze zelf niet snappen wat ze verkeerd doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:40 schreef zout-droppie het volgende:
Did u now tha its just normal to talk like tha on evry uk chat i now and im 33 ffs whahaha...
En inderdaad het kan nog vele malen erger waar ik zelfs soms de ballen meer van begrijp. In de 7 jaar dat ik admin ben in een chatroom op een grote internationale chat heb ik het ook daar zien verbreezeren en niet alleen de vrouwen...
Was het toevallig Nico Mul?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:56 schreef Chuck.Norris het volgende:
ik stond onlangs aan te schuiven aan de kassa
Ik leg mn spullen op de band, en ik zie een paar flesjes bacardi breezah liggen![]()
ik dacht meteen, yes, vast lekkere breezahsletjes! jeweetz!![]()
maar neun, het was een oude vent![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |