quote:Op zondag 14 juni 2009 23:28 schreef venomsnake het volgende:
Manchester United heeft trouwens interesse in Valdes volgens Sport,
Je moet sowieso een stand-in hebben voor het trio Eto'o/Henry/Messiquote:Op zondag 14 juni 2009 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom wil Barçelona in godsnaam Eto'o laten gaan??
Ze hebben inderdaad alleen Bojan (en in mindere mate Hleb en Gudjohnson, maar meestal koos Pep voor Iniesta linksbuiten, maar goed das te weinig backup imo).quote:Op zondag 14 juni 2009 23:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je moet sowieso een stand-in hebben voor het trio Eto'o/Henry/Messi
Als is Villa niet iemand die je op de bank zet...
wie zou daarvoor in aanmerking komen?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan me alleen niet voorstellen dat Barcelona 50 miljoen gaat neerleggen voor Villa trouwens. Of zouden ze een speler in de deal betrekken?
Die gaat toch misschien naar Galatasaray?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:34 schreef Fortitudo het volgende:
gudjohnson bedenk ik net
Barcelona moet hem gewoon binnenhalen, als je zo lang blijft afwachten steeds komt er helemaal geen versterking.quote:Waar Franck Ribéry volgend seizoen onder contract staat is nog niet helemaal duidelijk. De aanvaller van Bayern München zou in de nadrukkelijke belangstelling staan van Real Madrid, maar in tegenstelling tot Barcelona, Manchester United en Chelsea heeft de Koninklijke nog geen bod uitgebracht op Ribéry. Voorzitter Karl-Heinz Rummenigge hoopt dat dit zo blijft: “Want nogmaals, wij willen Ribéry niet kwijt.”
De Fransman is al wekenlang het onderwerp van diverse geruchten. Real zou Ribéry graag willen overnemen en had bedacht dat Bayern twee spelers uit het rijtje Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder en Arjen Robben mocht kiezen wanneer Ribéry de omgekeerde weg zou bewandelen. Rummenigge is bekend met deze geruchten, maar heeft nog geen voorstel ontvangen uit Madrid. Barcelona, Manchester United en Chelsea brachten wél al een bod uit.
“Ik ga niet over bedragen praten, maar het klopt dat we aanbiedingen van deze clubs hebben ontvangen”, zei Rummenigge in Bild. “Wij gaan daar relaxed mee om en hebben de interesse vooralsnog weggewuifd. Real heeft ons wel benaderd met de vraag of wij bereid zijn om te praten over een transfer. Wij hebben dat voorstel niet geaccepteerd, om de simpele reden dat wij Franck niet kwijt willen raken. Ik ben er trots op dat een van de drie beste spelers ter wereld bij Bayern speelt.”
Rummenigge weet echter als geen ander dat de zaak helemaal kan omdraaien wanneer Real met een ‘Pérez-achtig’ bod op de proppen komt. “Wanneer wij als handelaren zouden denken zou een transfer inderdaad logisch zijn”, vertelde de preses. “Maar in voetbal gaat het niet alleen maar om geld, het gaat ook om emotie. Wij hebben Franck twee jaar geleden niet gekocht met het idee om hem met een forse winst door te verkopen. We willen graag weer meedoen om de prijzen: dan is het dus zaak om je beste spelers te behouden.”
Ribéry zelf houdt zich vooralsnog op de vlakte over zijn toekomst. De Fransman is momenteel op vakantie in Spanje en in diverse Spaanse media verscheen de mededeling dat Ribéry zijn voorkeur voor Real Madrid heeft uitgesproken. De international heeft echter aan zijn club laten weten dat hij niet met Spaanse journalisten heeft gesproken over een transfer naar Real. Het contract van Ribéry, die tot dusver 53 competitieduels speelde voor Bayern, loopt nog twee jaar door.
Henry heeft juist zijn beste seizoen tot nu toe gehad.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:27 schreef Wayoflife_ het volgende:
Ribery is de ultieme oplossing voor de linkerflank. Laat hem concuren met Henry en de vlammen slaan erop!
Dat zal trouwens dan wel een mooi moment zijn om tegen henry te zeggen DAAAG.
Figoquote:Op zondag 14 juni 2009 23:04 schreef RubenSosa het volgende:
Forlan zal nooit naar Real gaan. Dat kan hij echt niet maken tegenover Atletico. Villa naar barca zal wel heel mooi zijn
Enrique.quote:
Sowieso ligt het voor Forlan anders dan voor een echte Atlético-jongen als Fernando Torres.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:58 schreef WeebI het volgende:
[..]
Enrique.
Maar dat is Real Madrid <-> Barça. Dat is een ander verhaal natuurlijk.
Maargoed, dat ook in Madrid van club veranderd kan worden is bewezen door Hugo Sánchez (Atleti -> Real) en Bernd Schuster (Barça -> Real -> Atleti)
Gelukkig ben jij niet degene die de clubkas van Barcelona beheerdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:16 schreef BarbaRob het volgende:
Torres ruilen voor Eto'o + 30 miljoen
Villa ruilen voor Henry +20 miljoen
Zirkhov halen
Klaar
Ach, gewoon messi verkopen aan Real voor 100 miljoen, dan maken we nog winst ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:20 schreef Jules- het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet degene die de clubkas van Barcelona beheerd
Als ze voor Ronaldo 90 miljoen vangen is Messi minstens 100 waard inderdaad. Hoop niet dat Messi bij Barcelona weggaat.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:23 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Ach, gewoon messi verkopen aan Real voor 100 miljoen, dan maken we nog winst ook
Hoop het zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:16 schreef Jules- het volgende:
Hoop dat Barcelona Ribéry binnen gaat halen![]()
Heeft Barcelona een ontzettend laag salarisplafond ofzo? Met Eto'o was toch ook al gezeur over geld?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:29 schreef venomsnake het volgende:
Onderhandelingen met Valdes zijn weer op niets uitgelopen, Barcelona gaat nu op zoek naar een andere keeper volgens Sport.
Nou, dat valt wel mee hoor. Maar Valdes wil 9 miljoen per jaar, en de club wil niet verder gaan dan 6 miljoen per jaar. Ik vind dat de club een prima salaris aanbiedt aan Valdes.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heeft Barcelona een ontzettend laag salarisplafond ofzo? Met Eto'o was toch ook al gezeur over geld?
doe maar. de keeper is verreweg het minste van barca samen met lbquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:29 schreef venomsnake het volgende:
Onderhandelingen met Valdes zijn weer op niets uitgelopen, Barcelona gaat nu op zoek naar een andere keeper volgens Sport.
Voor dat geld kan je onze grote vriend bij de spurs vandaan plukken. Heb je meteen een geweldenaar in het doel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:33 schreef wolfrolf het volgende:
Valdes speelt blufpoker.
Wat een lutser. En eigenlijk, stiekem, gewoon een matige keeper.
quote:
En dat baseer je op?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die is verdomme toch 2 klassen beter dan deze grabelaar in het doel van Barca.
Volgens Football Manager inderdaad een goede keeperquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:40 schreef Plato1980 het volgende:
Zat Barcelona niet achter Sergio Asenjo aan?
Klopt, het zou beter voor hem zijn om nog een jaar bij twee bij Valladolid te blijven en dan pas te stap maken. Of eerst nog een tussenstap naar een club als Deportivo of Espanyol.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:53 schreef Tim86 het volgende:
Asenjo zou ook super zijn, maar is wel erg jong natuurlijk
Engelse competitie ligt hem gewoon niet. Veel hoge ballen is voor hem een probleem (ondanks dat hij vrij lang is) viel bij psv minder op omdat de NL comp. toch van een ander niveau is.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dat baseer je op?
Hoe Gomes de eerste 6/7 maanden bij Spurs stond te keepen was werkelijk om van te janken.Zo armoedig heb ik Valdes nog nooit zien keepen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:50 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Volgens Football Manager inderdaad een goede keeper
Ik wil hem ook in mijn Barca-team hebben
Valdes mag blij zijn dat hij nog bij Barca onder de lat staat. Matige keeper is het hoor, hoewel hij dit jaar het sterkste seizoen uit zijn carrière heeft gekeept.
Zeker, en dan meteen Zirkhov halenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:33 schreef Wayoflife_ het volgende:
[..]
Hmm dalijk dan maar even FM opstarten, Valdes verkopen en Asenjo kopen.
Dida is reservedoelman bij Milan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:08 schreef RubenSosa het volgende:
Snap ook nog steeds niet waarom die Dida daar in het doel staat bij milan.
Zag hem de laatste tijd vaak genoeg in de basis. Maar dan nog, die is echt vergane glorie hoor.quote:
Blessure voor Abbiati ja. En Dida is inderdaad een prutser, dat ontken ik ook nergens.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:41 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zag hem de laatste tijd vaak genoeg in de basis.
Groot talent imo, maar vooralsnog erg wisselvallig en duidelijk een minder jaar gehad om verschillende redenen. Kan aardig zijn om op de bank te hebben en af en beetje bij beetje meer minuten te geven, maar hij zal stiekem toch wel aardig aan de prijs zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:37 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Zeker, en dan meteen Zirkhov halen
Verder heb ik Capel gekocht.
Maar nu even naar de werkelijkheid, hoewel FM toch best in de buurt komt. Is die Capel niks voor Barca aan de linkerkant?
Sinds de winterstop heeft ie het toch geweldig gedaan. Hij had wat aanpassingsproblemen maar daarna was het de ene goede redding na de andere.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dat baseer je op?
Hoe Gomes de eerste 6/7 maanden bij Spurs stond te keepen was werkelijk om van te janken.Zo armoedig heb ik Valdes nog nooit zien keepen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:14 schreef venomsnake het volgende:
Als Villa niet haalbaar blijkt halen ze Berg maar op
Of Platje!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:14 schreef venomsnake het volgende:
Als Villa niet haalbaar blijkt halen ze Berg maar op
Misschien kan Barcelona Henk Vos verleiden tot een terugkeerquote:
Best sterk samen met Geert den Ouden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien kan Barcelona Henk Vos verleiden tot een terugkeer
Als hij naar Barca gegaan was ipv eerst naar Madrid had hij een wereldtopper kunnen worden. Nu is hij al verrot.quote:
quote:
Nou, ik niet.. Hij kan redelijk goed afmaken, maar te beperkt (vooral traag) als speler imo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:59 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind serieus Huntelaar wel iets voor Barca...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |