voicemail. Volgens zijn ze aan het werk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:45 schreef Intrepidity het volgende:
Een aantal avonden achter elkaar is het raak: een of andere mongool die belt om vervolgens niks te zeggen, onzin uit te kramen, of dergelijke dingen. En dan het liefst op een tijd waarop je je rot schrikt dat je zo laat nog gebeld word.Mij leek het wel een ludieke actie om de beste man (die blijkbaar erg van zinloze telefoongesprekken houdt) een dienst terug te bewijzen.
Mensen die graag willen bellen naar de heer of mevrouw, telefoonnummer (nummerweergave is een bitch), ga je gang
Ook een ideequote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:54 schreef Lundegaard het volgende:
Lust diegene pizza, denk je? Ik bedoel, heel veel pizza.
Haha inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:54 schreef Lundegaard het volgende:
Lust diegene pizza, denk je? Ik bedoel, heel veel pizza.
En er dan achterkomen dat die kerel zelf nog maar 25 is!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:00 schreef BlueMage het volgende:
Contactadvertentie van maken "gehuwde man zoekt spannend avontuurtje met 20 jaar jongere vrouw" zoiets.
dat dus...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:59 schreef TheClown1 het volgende:
tvp, wil wel weten wat hier gaat gebeuren
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:59 schreef TheClown1 het volgende:
tvp, wil wel weten wat hier gaat gebeuren
quote:
Nope, als hun niet de moeite doen een fatsoenlijk gesprek aan te knopen doe ik die moeite ook niet.. Tevens staan deze contactgegevens ook gewoon openbaar in het telefoonboek, dus ach..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:24 schreef Yngwie het volgende:
Had je zelf al geprobeerd om hem of haar op te bellen om te vragen hoe het zit? Ik snap dat het strontvervelend is als je een paar keer laat gebeld wordt met onzin, maar om dan meteen de contactgegevens op Fok! te zetten?![]()
(tevens tvp)
Da's dan ook wel weer zoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:25 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nope, als hun niet de moeite doen een fatsoenlijk gesprek aan te knopen doe ik die moeite ook niet.. Tevens staan deze contactgegevens ook gewoon openbaar in het telefoonboek, dus ach..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |