Ik ben ongeveer zo romantisch als een garagedeur, dus ik geef er niet zoveel om.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook meer voor in de rechtbank.
hehe.... ik had de punt over het hoofd gezien.... heheh.... kwartje valtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
lees het gedeelte nou eens goed en spreek het uit.. achter de @
Sex court.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Is dat die van 'gewone' zaken of die van sexcourt?
Je bent gewoon een kloon die precies alles zegt wat ik wil horen, om vervolgens te bekennen dat het nep isquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer zo romantisch als een garagedeur, dus ik geef er niet zoveel om.
Tja, de meid heeft het zo ontzettend druk. Carrièrevrouw. Iedereen moet wat van d'r.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zou je date afschrijven![]()
Klinkt als een leuke avond!
niet romantisch alleen altijd geil.... hmmmm zal de gemiddelde man best lekker vinden denk ik, die zijn ook zo!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer zo romantisch als een garagedeur, dus ik geef er niet zoveel om.
randstad steden zijn half niet zo duur als de 2 ton waar jij het over hebt...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op dit moment wil ik graag nog in de randstad blijven![]()
[..]
Ik zou je date afschrijven![]()
Klinkt als een leuke avond!
normalequote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is dat die van 'gewone' zaken of die van sexcourt?
den haag is ook niet zo gek duur hoor... heb 5 jaar geleden mijn appartement gekocht (incl keuken en badkamer en laminaat van een jaar oud) voor 120.000 ex kk das heul niet veel en op dit moment zou ik er echt geen 140.000 voor kunnen krijgenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:18 schreef Murmeli het volgende:
Ik wil ook in de randstad blijven ja
maar is idd wel duur. Als ik minder ga verdienen ooit dan moet ik ook weg hiermaar dan moet je wel echt naar groningen of drente om goedkoper te zitten. rotterdam is voor de randstad best nog goedkoop!
Klutsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:
quote:
klopt. is ook wel te doen ja. maar de omgeving van Nouk is veel duurder. steden en dorppjes zijn duur daar.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
den haag is ook niet zo gek duur hoor... heb 5 jaar geleden mijn appartement gekocht (incl keuken en badkamer en laminaat van een jaar oud) voor 120.000 ex kk das heul niet veel en op dit moment zou ik er echt geen 140.000 voor kunnen krijgen
rotterdam is echt een stad waar ik nog niet dood gevonden wil worden...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
klopt. is ook wel te doen ja. maar de omgeving van Nouk is veel duurder. steden en dorppjes zijn duur daar.
Nouk. kom je gezellig naar rotterdam?
Alles aan mij is echt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kloon die precies alles zegt wat ik wil horen, om vervolgens te bekennen dat het nep is.
Ff door de kloonscan halen, je zal wel een kloon van die dirtyminded venco zijnquote:
rotterdam zuid is alleen crimineel. de rest is zelfde als den haag denk ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
rotterdam is echt een stad waar ik nog niet dood gevonden wil worden...daar is het nog crimineler dan den haag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |