Ik ben ongeveer zo romantisch als een garagedeur, dus ik geef er niet zoveel om.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook meer voor in de rechtbank.
hehe.... ik had de punt over het hoofd gezien.... heheh.... kwartje valtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
lees het gedeelte nou eens goed en spreek het uit.. achter de @
Sex court.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Is dat die van 'gewone' zaken of die van sexcourt?
Je bent gewoon een kloon die precies alles zegt wat ik wil horen, om vervolgens te bekennen dat het nep isquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer zo romantisch als een garagedeur, dus ik geef er niet zoveel om.
Tja, de meid heeft het zo ontzettend druk. Carrièrevrouw. Iedereen moet wat van d'r.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zou je date afschrijven![]()
Klinkt als een leuke avond!
niet romantisch alleen altijd geil.... hmmmm zal de gemiddelde man best lekker vinden denk ik, die zijn ook zo!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer zo romantisch als een garagedeur, dus ik geef er niet zoveel om.
randstad steden zijn half niet zo duur als de 2 ton waar jij het over hebt...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op dit moment wil ik graag nog in de randstad blijven![]()
[..]
Ik zou je date afschrijven![]()
Klinkt als een leuke avond!
normalequote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is dat die van 'gewone' zaken of die van sexcourt?
den haag is ook niet zo gek duur hoor... heb 5 jaar geleden mijn appartement gekocht (incl keuken en badkamer en laminaat van een jaar oud) voor 120.000 ex kk das heul niet veel en op dit moment zou ik er echt geen 140.000 voor kunnen krijgenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:18 schreef Murmeli het volgende:
Ik wil ook in de randstad blijven ja
maar is idd wel duur. Als ik minder ga verdienen ooit dan moet ik ook weg hiermaar dan moet je wel echt naar groningen of drente om goedkoper te zitten. rotterdam is voor de randstad best nog goedkoop!
Klutsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:
quote:
klopt. is ook wel te doen ja. maar de omgeving van Nouk is veel duurder. steden en dorppjes zijn duur daar.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
den haag is ook niet zo gek duur hoor... heb 5 jaar geleden mijn appartement gekocht (incl keuken en badkamer en laminaat van een jaar oud) voor 120.000 ex kk das heul niet veel en op dit moment zou ik er echt geen 140.000 voor kunnen krijgen
rotterdam is echt een stad waar ik nog niet dood gevonden wil worden...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
klopt. is ook wel te doen ja. maar de omgeving van Nouk is veel duurder. steden en dorppjes zijn duur daar.
Nouk. kom je gezellig naar rotterdam?
Alles aan mij is echt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kloon die precies alles zegt wat ik wil horen, om vervolgens te bekennen dat het nep is.
Ff door de kloonscan halen, je zal wel een kloon van die dirtyminded venco zijnquote:
rotterdam zuid is alleen crimineel. de rest is zelfde als den haag denk ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
rotterdam is echt een stad waar ik nog niet dood gevonden wil worden...daar is het nog crimineler dan den haag
alleen door een opmerking van mij? dat zou wel raar zijn.... dan was je reputatie al niet al te best vrees ik meisjequote:
als ze maar meer bij ons in de buurt komt wonenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
rotterdam zuid is alleen crimineel. de rest is zelfde als den haag denk ik.
maargoed, smaken verschillen. maargoed, Nouk mag van mij ook naar den haag hoor....
Ik kan niet 2 profielen tegelijk gebruiken posten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ff door de kloonscan halen, je zal wel een kloon van die dirtyminded venco zijn.
Maar iedereen gelooft vast alles wat jij zegt omdat iedereen jou tof vind.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
alleen door een opmerking van mij? dat zou wel raar zijn.... dan was je reputatie al niet al te best vrees ik meisje
2 browsers openzettenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan niet 2 profielen tegelijk gebruiken posten.
dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als ze maar meer bij ons in de buurt komt wonen
nee ze vinden jou wel schattig genoeg om mijn onzin te negeren hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar iedereen gelooft vast alles wat jij zegt omdat iedereen jou tof vind.
Nee, dat is idd onmogelijk met IE en FF samen open iddquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan niet 2 profielen tegelijk gebruiken posten.
Dat zal best maar ik weet niet hoe het moet, never tried.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is idd onmogelijk met IE en FF samen open idd.
Je speelt het goedquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zal best maar ik weet niet hoe het moet, never tried.
Gaan we samen wonen danquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:23 schreef Murmeli het volgende:
klopt. is ook wel te doen ja. maar de omgeving van Nouk is veel duurder. steden en dorppjes zijn duur daar.
Nouk. kom je gezellig naar rotterdam?
ook gezellig! maar dan moeten we samen een groter huis en moet ik mijn huis verkopenquote:
Die dirtymind is zeker aanwezig ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ff door de kloonscan halen, je zal wel een kloon van die dirtyminded venco zijn.
Bij de gedachte aan Kluts EN venco, bij mij ook jaquote:
Dat valt meequote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:35 schreef Murmeli het volgende:
ook gezellig! maar dan moeten we samen een groter huis en moet ik mijn huis verkopendat gaat me geld kosten. je mag wel bij me in de straat komen wonen?
huizen zijn bij mij in de straat rond de 130 denk ik
Hai!quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij de gedachte aan Kluts EN venco, bij mij ook ja.
Air! Ga je ook naar Awake deze maand?quote:
quote:
daar is jouw mind te dirty voorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
kut. Ik moet meer mijn mond zien te houden.
quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
kut. Ik moet meer mijn mond zien te houden.
met z'n 3en een huis kopen? nog groterquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ook gezellig! maar dan moeten we samen een groter huis en moet ik mijn huis verkopendat gaat me geld kosten. je mag wel bij me in de straat komen wonen?
huizen zijn bij mij in de straat rond de 130 denk ik
Ik kan heel goed parkerenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:39 schreef Murmeli het volgende:
en heel gezellige buurt bij ons
alleen moet je wel goed kunnen parkeren enzo. beetje krap daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |