quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:10 schreef rival het volgende:
verdomme, krijg ik ff een kutklus, ik moet spullen brengen naar rotterdam
blijf je daar? drinken we vanavond een biertje samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Ik woon, werk en schijt er.. Bier staat klaarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
blijf je daar? drinken we vanavond een biertje samen
Godsamme, ik bied je gratis een mobiel aan en je reageert niet eensquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
blijf je daar? drinken we vanavond een biertje samen
quote:Today, I was sifting through my parents old home movies. I put in one and was horrified to see my parents having sex. I immediatly ejected the tape and looked at the label. It said "Bermuda, 1989". They've told me I was conceived in Bermuda around that time. I've seen my own conception. FML
Ga je naar Terschellingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik woon, werk en schijt er.. Bier staat klaar
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Dat verhaal doet me hier aan denken :
[..].
In rotterdam moeten we zijn dusquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:10 schreef rival het volgende:
verdomme, krijg ik ff een kutklus, ik moet spullen brengen naar rotterdam
Relaxed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..].
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Goede morgenquote:
Dat pilsquote:
ow sorry.... ja hoor geef maar. maar ik heb nu wel een andere hoor... ik heb nu de nokia3500 rozequote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Godsamme, ik bied je gratis een mobiel aan en je reageert niet eens
zeg maar waar en hoe laat, dan zal ik kijken of ik er dan in de buurt benquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
In de buurt van rotterdam ommoord?!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ow sorry.... ja hoor geef maar. maar ik heb nu wel een andere hoor... ik heb nu de nokia3500 roze![]()
[..]
zeg maar waar en hoe laat, dan zal ik kijken of ik er dan in de buurt ben
quote:
Tuurlijk wel, maar je moet het niet overdrijven.quote:
De meeste zijn nog bezig met de gebruikelijke 'goedemorgen /quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |