ah ok en kutklonen mogen foute namen?quote:
ah ok, ook braaf geworden? nja snachts hou ik het gewoon niet lang vol zonder feestartikelen (zeker ook nog met weinig drank...)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
De tijd van het nachten doorhalen op allerlei consumptieve feestartikelen heb ik wel gehad hoor.
Ik ga over het algemeen naar kleinschalige feestjes en af en toe wat groter. Zoals nu Awake.
Maar qua dance vind ik alles leuk eigenlijk.
Staat nog wel in het vorige topic..quote:
nee joh! studeren isquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vanavond en morgen collegeof was het nu toch
daaromquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee joh! studeren is
ik heb wel zin om te beginnen
oh wacht dat is natuurlijk die ene die jij naar de trein had gebracht? kwartje valt nu pas....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Staat nog wel in het vorige topic..
Maar een collega was nogal dronken en is alles vergeten wat hier gebeurd is (naast de pot gepist, steeds vallen, bij de kolonels kantoor binnen lopen die er gelukkig niet was, binnen roken, etc)
En van alles na de treinreis (5 min) wist hij nog alles, is door beetje bad luck en een grote mond in de cel beland ter afkoeling en heeft daar een nacht gezeten (wat foutje was)
Dan hebben we bij deze meteen een goede reden om in de toekomst weer naar eenzelfde technofeestje te gaan!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:44 schreef Kluts het volgende:
Damn. De vorige keer hebben we gewoon niet eens een biertje gedaan.
Maar dat was mijn schuld.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar een collega was nogal dronken en is alles vergeten wat hier gebeurd is (naast de pot gepist, steeds vallen, bij de kolonels kantoor binnen lopen die er gelukkig niet was, binnen roken, etc)
En van alles na de treinreis (5 min) wist hij nog alles, is door beetje bad luck en een grote mond in de cel beland ter afkoeling en heeft daar een nacht gezeten (wat foutje was)
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of ze doen geen moeite.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:53 schreef Ofresca het volgende:
[..]Je weet dat de echte Fransen heel slecht Engels spreken?
nou ik lig nog stevig in mijn bed hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh wacht dat is natuurlijk die ene die jij naar de trein had gebracht? kwartje valt nu pas....
lijkt erop dat de zwaartekracht hier in den haag tijdelijk is opgeheven ofzo
Doen we. Jij nog party's in de planning?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hebben we bij deze meteen een goede reden om in de toekomst weer naar eenzelfde technofeestje te gaan!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh wacht dat is natuurlijk die ene die jij naar de trein had gebracht? kwartje valt nu pas....
lijkt erop dat de zwaartekracht hier in den haag tijdelijk is opgeheven ofzo
Het is gelukkig oko geen militairquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:54 schreef Ofresca het volgende:
Fijn om te weten dat het zo gaat bij Defensie.
Dat is anderen wel eens overkomen na een feestje van het werkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:54 schreef vencodark het volgende:
nah ja, hij is iig niet in de sloot gevallen.
ik ben helemaal voor!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
@murm... herenhuis? http://www.stokmanvduren.nl/woningdetails.php?oid=08533801422
Of gewoon niet praten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of ze doen geen moeite.Maar ik heb een Frans vertaal boekje met standaard zinnen enzo.
Mocht ik een vakantielief tegenkomen daar, dan staan daar ook nog suggesties over in.
Ik ook, tof huis!quote:
vooral dat badquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |