Ik denk hetquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:30 schreef rival het volgende:
Was dat niet die telefoon waar je iemand dood mee kon slaan?
en daarna weer rustig verder bellen, onverwoestbaar....
of vergis ik me nu?
Hey lieverd!quote:
ik zat aan de 1200quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:34 schreef getl0st het volgende:
Vorige maand 1107 smsjesdeze maand zijn het er meer denk ik
waargebeurd of onzin?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:36 schreef Cuegirllie het volgende:
verhaal:
hij fietste van het station naar huis, ergens onderweg werd hij half van z'n fiets afgereden en viel hij. Toen kwamen er wat agenten langs die z'n id wouden zien. Deze had hij niet meer, want z'n portomonnee was weg (lag nog bij het station).. maar omdat collega nogal een grote mond kan hebben, moest hij maar afkoelen in de cel
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Oke.. net telefoon gehad van die collega.. hij heeft een nacht in de cel gezeten wegens openbare dronkenschap
Waargebeurdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:37 schreef Murmeli het volgende:
waargebeurd of onzin?
heb je gisteren nog lekker gespeeld meisje?
het gaat er natuurlijk om hoe je je gedraagd hequote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:37 schreef KudFokker het volgende:
Openbare dronkenschap, zoiets dom is dat heh, hoe moet je dan vanaf de kroeg naar huis?!
Ik moet ook voor minder gaanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik zat aan de 1200![]()
deze maand ga ik voor minder
Jouw leven is echt sex,drugs & rock 'n roll dance of nietquote:
rrrr.... lekkere dromen dusquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waargebeurdgisternacht gebeurd..
was geslaagd, daarna heerlijk gaan slapen en gedroomd over seks met leuke jongens
Nee dat begrijp ikquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:39 schreef getl0st het volgende:
Ik moet ook voor minder gaanm'n baas is niet echt blij met de rekening
Oeeh dat is irritant! Want dan wil je nog verder slapenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
rrrr.... lekkere dromen dus
ik dacht vanmorgen dat ik weer achterlijk vroeg wakker was maar toen ik keek was het lampje van mijn wake up light al een beetje aandaarna begon ie te trommelen enzo... irritante junglegeluiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |