Je kan gewoon dienst even opzeggen en je kan overstappen. Je moet wel even een verhuisformulier invullen die je bij de SIDN kan krijgen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:55 schreef D. het volgende:
Even inhakend op de vraag van de vorige n00b
Als ik registreer bij Xel moet ik dan ook als ik over 4 maanden actief aan de slag wil met die site 'm door hen laten hosten of kan ik zonder problemen overstappen?
En als ik elders al een site laat hosten, kan ik deze ongedaan maken dus zonder hosting) en enkel de domeinnaam houden (en overzetten naar Xel)?
Duidelijk, dank jequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:31 schreef papiertje het volgende:
[..]
Je kan gewoon dienst even opzeggen en je kan overstappen. Je moet wel even een verhuisformulier invullen die je bij de SIDN kan krijgen.
Hier kan je ze downloaden.
Je tweede vraag is in principe hetzelfde geval. Je kan daar de dienst opzeggen, en de domeinnaam naar Xel verhuizen.
Ik ga er van uit dat omdat zij een product/dienst aanbieden en ik een betalende klant er geen reden voor hen is om niet akkoord te gaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:27 schreef papiertje het volgende:
Als het domeinnaam niet van jou is, dan moet de huidige eigenaar nog wel akkoord gaan de overdracht (en verhuizing).
Anders kan je proberen wat je wil, maar er gebeurt dan niks.
Heb even gekeken, maar als je na een jaar wilt verlengen betaal je 15 euroquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:55 schreef MacorgaZ het volgende:
Daarom: die Easyhost sms-actie.
Mijn neefje van 13 of 14 ofzo heeft voor zijn maffia-game ook een .nl-domeinnaam aangemaakt, zo simpel is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |