Ik heb goede ervaringen met Neostrada.nlquote:Op maandag 28 maart 2011 15:24 schreef Chanty87 het volgende:
Weet iemand een goede VPS host of een alternatief voor een grote website? Ik beheer namelijk een (Wordpress) website en na bijna 3 jaar tevreden bij Antagonist gezeten te hebben zijn we inmiddels toch echt te groot geworden...
Ik heb natuurlijk wel al rondgekeken, maar echt wijzer word ik er niet van. Iemand goede ervaringen?
En hoeveel dataverkeer?quote:Op maandag 4 april 2011 14:08 schreef Peem het volgende:
-is erg te spreken over wned.nl-
Had ze via een groupon deal, vragen vrijwel direct beantwoord en ze belde zelfs toen iets me niet duidelijk was. Verder valt de prijs prima mee, 30gb aan ruimte voor 4,50 pm
Tot nu toe tevreden
Welke extenties? In geval van o.a. .nl, .com en .eu is 2 euro per maand nog best duur namelijk.. Zeker als er dan nog webhosting aan vast zit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:54 schreef mschol het volgende:
ik heb helaas de transip nl domein registratie a 1,99 gemist, iemand nog tips voor goedkoop domeinen (gaat om een 5 tal domeinen) registreren? (1,99 vind ik wel een mooi bedrag p/m)
e.v.t. ook nog op zoek naar een leuke webhosting
gaat nu iig om .nl domeinen, en duur? 2 euro is zeldzaam bij de hosters die ik zie op ispgids.nlquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Welke extenties? In geval van o.a. .nl, .com en .eu is 2 euro per maand nog best duur namelijk.. Zeker als er dan nog webhosting aan vast zit.
Je geeft aan per maand hè, als het per jaar is, is het wel goedkoop inderdaad.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:31 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat nu iig om .nl domeinen, en duur? 2 euro is zeldzaam bij de hosters die ik zie op ispgids.nl
je hebt goedkopere hosting pakketen, echter zonder domein (die dus per stuk minimaal 8 euro ofzo zijn dan)
als je tips hebt, graag
wil wel graag controle hebben over de dns records
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |