Die twee zijn wel een beetje onzinquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:31 schreef Malebolgia het volgende:
Receptionist --> Office Manager
Systeembeheerder --> IT manager
Receptioniste is ook wel eens 'managementondersteuning'. Dus zo gek is het nog niet. Wat wel gek is, is iemand die zich wil laten opleiden binnen de Mac. Wat wil je dan verder met je opleiding doen? Jobhoppen naar de Burger King voor de big bucks?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:34 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Die twee zijn wel een beetje onzinIk weet niet waar jij gewerkt hebt of over de vloer komt, maar bij de toko's die ik ken is een office manager echt geen receptionist, en een IT manager al helemaal geen systeembeheerder.
Ik zoek een startersfunctie en heb daar niet zo'n geluk mee. Dus zonder veel na te denken had ik gesolliciteerd bij de Mac. Heb vanmiddag ook gesprek en ga er gewoon naar toe. Beter iets dan niets.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:41 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Receptioniste is ook wel eens 'managementondersteuning'. Dus zo gek is het nog niet. Wat wel gek is, is iemand die zich wil laten opleiden binnen de Mac. Wat wil je dan verder met je opleiding doen? Jobhoppen naar de Burger King voor de big bucks?
Succes met je gesprek. Laat ff weten hoe het gegaan is.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:43 schreef colorito het volgende:
[..]
Ik zoek een startersfunctie en heb daar niet zo'n geluk mee. Dus zonder veel na te denken had ik gesolliciteerd bij de Mac. Heb vanmiddag ook gesprek en ga er gewoon naar toe. Beter iets dan niets.
Dat is de juiste instelling. Zou willen dat meer mensen die hadden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:43 schreef colorito het volgende:
[..]
Ik zoek een startersfunctie en heb daar niet zo'n geluk mee. Dus zonder veel na te denken had ik gesolliciteerd bij de Mac. Heb vanmiddag ook gesprek en ga er gewoon naar toe. Beter iets dan niets.
Je hoeft er niet heenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:14 schreef RedBloodsucker het volgende:
Je kan wel gratis afgewerkt vet inademen en bakjes mayo van dikke vetkleppen leeglikken, miss mag je zelfs wel een keer het ronald mc donald kostuum aan![]()
mc donaldsvan binnenuit afbranden die toko
Dat is wel de bedoeling ja, maar in de Mac waar ik stond was het toch echt anders.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:11 schreef jogy het volgende:
Floormanager is niet degene in de lobby die aan het ruimen is hoor. Dat is gewoon de knakker die regelt dat de mensen doen wat ze moeten doen, pauzes in de gaten houdt en hier en daar een handje uit de mouwen steekt als het nodig is.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:34 schreef Roy_T het volgende:
Floormanagers, zijn dat die figuren die wel in overhemd en stropdas mogen, maar waarvan er altijd een stuk of 3 rondlopen en stiekem ook gewoon friet aan het bakken zijn?
Laat dat af en toe maar weg....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:30 schreef colorito het volgende:
[..]
Ja idd, vroeg ik ook en het is zo dat je af en toe gewoon mee moet helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |