had een back up, maar die wil itunes ook niet hebbenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:30 schreef Jules- het volgende:
Stel het dan goed in lieve schat.
Of maar voortaan een backup.
Opnieuw opstarten? Heb echt nooit problemen met iTunes.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
had een back up, maar die wil itunes ook niet hebben
Je kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:32 schreef sexymofo het volgende:
het is gewoon een graf programma, baal er ook flink van dat het nodig is voor mn iphone
correct.quote:
wrong.quote:
Mja ik draai weer windows atm, heb ook meerdere linux distros gedraaid, maar vooral met spellen enzo werkt dat toch nog niet echt lekker. Gewoon mp3 copy pasten of drag en drop nog liever is vele malen fijner als het omslachtige in een play list zetten, en dan die playlist syncen.quote:
Ik wil niet eens weten hoe lang ik winamp al gebruik, ik denk ergens tussen de 5 en 10 jaar nu. Toen ze die media library toevoegden vond ik het niks, maar nu toch best handigquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:42 schreef Siniti het volgende:
Itunes is een kutprogramma idd, enige reden dat ik het gebruik is voor mijn Ipod. Als een afspeelprogramma is Winamp pas echt geweldig
Je kan het ook gewoon negeren. Je kan het bij winamp heel simplistisch houden, in tegenstelling tot iTunesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:50 schreef sexymofo het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten hoe lang ik winamp al gebruik, ik denk ergens tussen de 5 en 10 jaar nu. Toen ze die media library toevoegden vond ik het niks, maar nu toch best handig.
Op een dag ga je mediamonkey ontdekken. Vanaf die dag is Winamp voltooid verleden tijdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:50 schreef sexymofo het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten hoe lang ik winamp al gebruik, ik denk ergens tussen de 5 en 10 jaar nu. Toen ze die media library toevoegden vond ik het niks, maar nu toch best handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |