quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:19 schreef Electro-Worm het volgende:
Wat een verschrikkelijk dialect. Ik ben er zojuist achter gekomen dat poepen daadwerkelijk NEUKEN betekent.
Iedereen die Patat zegt: Nederlanders.quote:
Ik zeg altijd patat. Maar het gaat om een Vlaams topic, dus denk ik aan friet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Iedereen die Patat zegt: Nederlanders.
Iedereen die Friet zegt: Belgen en reserve-Belgen.
Hey, die arrogante hollanders (geen hoofdletterquote:Op vrijdag 5 juni 2009 03:01 schreef Chuck.Norris het volgende:
en het is eerder, 'kzoen geirn keer je ma neuken'
En die lieve brabanders dan?!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar die arrogante hollanders hebben wel mooi een fok.nlquote:Op vrijdag 5 juni 2009 03:06 schreef Bonzai. het volgende:
arrogante hollanders
Ik noem toch reserve-Belgen?quote:
Tja, verhuis dan naar een provincie die niet eenzelfde naam heeft in België.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 03:34 schreef Crack_ het volgende:Wie wil er nou een reservere belg genoemd worden ?!
De enige echte reserve-Belgen zijn Zeeuws Vlamingen.quote:
Een vlaming gebruikt het woord poepert helemaal nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dus als een vlaming zegt tegen z'n vriendin 'zal ik je even in je poepert neuken' bedoelt hij geen anale seks, maar gewoon seks? verwarrend als je dat gebeurt als Nederlandse lijkt me....
Hé ik dacht dat ik hier de last post had gemaakt. Ben jij het.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:03 schreef Chuck.Norris het volgende:
poepen wordt wel overal gezegd hoor
en als je het gebruikt mag je neuken er niet na zetten hé!
Ik wil je poepen = ik wil je neuken
Ik ga je in de poepe pakken, is dan weer annaal neuken
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hé ik dacht dat ik hier de last post had gemaakt. Ben jij het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
Waarom heet het dan wel fritesaus wat je van Remia en dergelijke koopt? Zijn dat allemaal bedrijven van Belgen en reserve-Belgen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:43 schreef maartena het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:43 schreef maartena het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
quote:
Op 1:31quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:05 schreef Chimay het volgende:
Het "vlaams" dat Nederlanders kennen is gewoon Antwerps, ik heb bijvoorbeeld nog nooit iemand "poepen" in de betekenis van neuken horen zeggen.
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:28 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ga oorlogje spelen ofzo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit:Leuk haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
Waar woont ge dan? Limburg of West-Vlaanderen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:22 schreef Bonzai. het volgende:
Ik, Belg, zeg ook gewoon frikandel hoor.
Vreselijk woord inderdaad, curryworst![]()
Omdat we geen woorden als tering, tyfushoer, klerelijer, smeris, jus d'orange of kankerkachel gebruiken?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vraagje aan de Belgen: zijn jullie je ervan bewust dat jullie taalgebruik afwijkend is?
yep, hier ook gewoon frikandel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:22 schreef Bonzai. het volgende:
Ik, Belg, zeg ook gewoon frikandel hoor.
Vreselijk woord inderdaad, curryworst![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:34 schreef zagevent het volgende:
[..]
Waar woont ge dan? Limburg of West-Vlaanderen.
Wat we wel kennen is een frikandellenkoek. Dat is dit:
[ afbeelding ]
Versgemaakt met krieken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |