jup, me tooquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:57 schreef SiemPie666 het volgende:
Ik moest een traantje laten in die scene
die muziek doet me denken aan de muziek op de cassette die er bij een 'new he-man' poppetje zatquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:58 schreef boskameel het volgende:
Ik krijg altijd kippenvel bij die scene. Maar dat komt ook door de geweldige muziek.
Had ik het toch goed..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:02 schreef J.Herrer het volgende:
Ze hebben ook in die film zitten knippen, toen dat wijf bij dat hek stond te dromen kon ik me nog herinneren dat ze in de fik vloog maar dat zag ik nu niet![]()
En die vloeibare robot blijft een baas
Hij is later niet voor niks bij de FBI gaan werkenquote:
Je hebt wel gelijk, maar noem haar geen wijfquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:02 schreef J.Herrer het volgende:
Ze hebben ook in die film zitten knippen, toen dat wijf bij dat hek stond te dromen kon ik me nog herinneren dat ze in de fik vloog maar dat zag ik nu niet![]()
quote:In order to create the sound of bullets striking T-1000, sound designer Gary Rydstrom slammed an inverted glass into a container of yogurt creating a combo sound of hard edge and goop.
quote:When T-1000 is transforming and flowing like mercury, Rydstrom created its "metallic" sound by spraying Dust-Off into a mixture of flour and water, with a condom-sealed mic submerged in the goo.
quote:For the sound of T-1000 passing through metal bars, Rydstom simply inverted an open can of dog food and recorded the close-packed food as it oozed slowly out.
quote:The sound that the T-1000 makes when transforming was created by putting a condom over a microphone and dipping it into oatmeal.
Klacht is onterecht omdat het een FILM is ( en dus niet echt dumbo)quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:51 schreef Teezie het volgende:
Waarom moet Arnold Schwarzenegger dood gaan op het eind, hij kon toch verborgen door blijfen leven
Klacht: Kut director die Arnold moest laten sterven
Subklacht: ik moet pissen tijdens het pissen keek ik net in de spiegel en zag ik dat ik een puist heb
Ooh.. oke, sorry wist ik niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:12 schreef FP128 het volgende:
[..]
Klacht is onterecht omdat het een FILM is ( en dus niet echt dumbo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |