quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:27 schreef RacerDKB het volgende:
Je hebt geen recht van spreken want je bent een Twitter-gebruiker.
Alsof het hetzelfde is, CDA of PVVquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:28 schreef RacerDKB het volgende:
En alsof dat stelletje Christenen dat nu aan de macht is het zo goed doen.
Bedenk wel dat er maar een kwart Rotterdammers gestemd hebben, en daarvan een kwart op Wilders, dus eigenlijk 1/16e van Rotterdam, valt best mee toch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
Probeer de Nederlander maar eens te begrijpen. Hoeveel procent van de Nederlandse bevolking heeft er nu op Wilders gestemd? In Rotterdam zelfs de grootste partij. Ik ben mijn vertrouwen in de democratie en de tolerantie in Nederland verloren.
Dat dus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:29 schreef Florian_ het volgende:
Och, ik had het wel verwacht.
Nederlanders zijn namelijk ook massaal fan van SBS6, de Toppers, Char en Jamba-reclames.
Kan ook, maar dan moet je even naar classpc.nl gaan!quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:36 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het never gonna give you up zou worden
Wilders is gewoon hypocriet. Hij wil niks met Europa te maken hebben en 'alles terugbrengen naar de Nederlanders, ipv naar de bureaucraten in Brussel'. Hij moet gewoon niet lullen met zijn hooghartige kop dat hij zo heilig en goed isquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:38 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Als je al die mafkezen van de PVV naar Brussel/Straatsburg stuurt kunnen ze minder kwaad doen in Den Haag.
Nederlanders doen meestal alleen maar tolerant omdat ze anders voor racist uit worden gemaakt en door iedereen in elkaar gebeukt worden. Op internet gaat dat allemaal wat makkelijker natuurlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:42 schreef GoeRoe86 het volgende:
The hell with it all.Wat een poppenkast. Nederland 'tolerant' my ass
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:47 schreef switchboy het volgende:
ik schaam me voor me mederotterdammers.
Volgens mij denken de meesten dat het de nieuwe Pim Fortuyn wordt ofzo.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:47 schreef switchboy het volgende:
Echt een verrassing ik schaam me voor me mederotterdammers.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
Dat godverdomde gebullshit over linkse dit en linkse dat. Haal je kop eens uit de reet van de telegraaf. Een stem op Wilders is geen stem voor iets. Het is een stem tegen alles waar Nederland voor staat
Blanco stemmenquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:51 schreef cheqy het volgende:
Janksmoeltjes (lees linkse lutsers) die zich denigrerend uitlaten over kiezers die op andere partijen stemden waardoor hun eigen 'clubjes' het hebben moeten afleggen maar nog steeds niet snappen dat het komt door het falen van hun clubjes het laatste decennia.
En denken dat hun eigen ideeën (die bewezen falen) de enige goeden zijn en de rest af schilderen als dom. Wat een heerlijk misplaatste arrogantie weer.!!!
En nee ik heb niet op Wilders gestemd, mijn stem was dit keer blanco. Maar ik wilde gewoon mijn mening eens ventileren over dat over de paard gepleurde linkse kliek.
Zo, en nu even fijn op telegraaf.nl kijken.
Laatste keer dat ik checkte was de vvd niet bepaald links.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Typisch links trekje. "Lang leve de democratie, zolang je het maar met ons eens bent"
Precies.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Typisch links trekje. "Lang leve de democratie, zolang je het maar met ons eens bent"
Welke plannen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:22 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Al waren het negers of joden. Als de plannen maar goed zijn.
Mensen zijn gewoon domme kuddedieren die achter een zielige populist aanwandelen. Eens zien wat er ook écht gebeurt als blonde Dolly aan de macht komt en niks uitkomt. Kijken hoe mensen dan opeens de huillie uit gaan hangenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Welke plannen?
Mensen stemmen alleen PVV door de populistische spierballentaal van Wilders. Niemand weet ook maar iets van de plannen van PVV m.b.t. de kredietcrisis om maar wat te noemen.
Ik hoop dat ze de LPF route nemen. Een keer publiekelijk op hun bek gaan waardoor ze alle krediet verliezen.
Agnes Kant?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:59 schreef luckass het volgende:
Zit Agnes Kant in de overgang?
Ze heeft last van opvliegers volgens mij.
Ze heeft wel lekkere dochters trouwens
Volledig mee eens. Maar van Wilders heb je tenminste een zekerheid: het deugd niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:51 schreef cheqy het volgende:
En denken dat hun eigen ideeën (die bewezen falen) de enige goeden zijn en de rest af schilderen als dom. Wat een heerlijk misplaatste arrogantie weer.!!!
Ja, in andere landen is namelijk iedereen bijzonder intelligentquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nederlanders doen meestal alleen maar tolerant omdat ze anders voor racist uit worden gemaakt en door iedereen in elkaar gebeukt worden. Op internet gaat dat allemaal wat makkelijker natuurlijk
"Uitzetten op een bootje en leksteken op de noordzee". "Ik wil turkije niet in de eu. Eruit met die kut Turken"![]()
Ik schaam me er soms echt voor om Nederlander te zijn.
Denk je dat echt?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:29 schreef Florian_ het volgende:
Och, ik had het wel verwacht.
Nederlanders zijn namelijk ook massaal fan van Jamba-reclames.
Waar staat Nederland dan voor volgens jou? Wil wel eens weten wat jou zo fel doet reageren...quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
Dat godverdomde gebullshit over linkse dit en linkse dat. Haal je kop eens uit de reet van de telegraaf. Een stem op Wilders is geen stem voor iets. Het is een stem tegen alles waar Nederland voor staat
Was ook wel een keer tijd, die Balkenende kan toch ook niet een land vertegenwoordigenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:50 schreef Zwoerd het volgende:
wel mooi om te zien dat het cda zo verliest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |