quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:27 schreef RacerDKB het volgende:
Je hebt geen recht van spreken want je bent een Twitter-gebruiker.
Alsof het hetzelfde is, CDA of PVVquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:28 schreef RacerDKB het volgende:
En alsof dat stelletje Christenen dat nu aan de macht is het zo goed doen.
Bedenk wel dat er maar een kwart Rotterdammers gestemd hebben, en daarvan een kwart op Wilders, dus eigenlijk 1/16e van Rotterdam, valt best mee toch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
Probeer de Nederlander maar eens te begrijpen. Hoeveel procent van de Nederlandse bevolking heeft er nu op Wilders gestemd? In Rotterdam zelfs de grootste partij. Ik ben mijn vertrouwen in de democratie en de tolerantie in Nederland verloren.
Dat dus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:29 schreef Florian_ het volgende:
Och, ik had het wel verwacht.
Nederlanders zijn namelijk ook massaal fan van SBS6, de Toppers, Char en Jamba-reclames.
Kan ook, maar dan moet je even naar classpc.nl gaan!quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:36 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het never gonna give you up zou worden
Wilders is gewoon hypocriet. Hij wil niks met Europa te maken hebben en 'alles terugbrengen naar de Nederlanders, ipv naar de bureaucraten in Brussel'. Hij moet gewoon niet lullen met zijn hooghartige kop dat hij zo heilig en goed isquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:38 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Als je al die mafkezen van de PVV naar Brussel/Straatsburg stuurt kunnen ze minder kwaad doen in Den Haag.
Nederlanders doen meestal alleen maar tolerant omdat ze anders voor racist uit worden gemaakt en door iedereen in elkaar gebeukt worden. Op internet gaat dat allemaal wat makkelijker natuurlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:42 schreef GoeRoe86 het volgende:
The hell with it all.Wat een poppenkast. Nederland 'tolerant' my ass
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |