Hmmm, afgelopen weekend ben ik niet eens een beetje aangeschoten geweest, ben trots op mezelf!quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:48 schreef Kluts het volgende:
Dit weekend ga ik iig minder drinken dan vorig weekend.
"Toen".quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou er ookwel van hoor, deden wij ook wel in mijn oude stamkroeg, al heette het RockQuiz toen.
Ik drink geen bier.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:50 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Tjah of 1 bier minder nou echt helpt
De kroeg bestaat niet meerquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
"Toen".
Dat klinkt alsof je een ouwe lul bent.
Is goedquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:56 schreef Kluts het volgende:
Ik ga maar eens coma-liggen.
HW, bel maar aan als je er bent.
Trusten allemaal.
Ohw ik dacht dat je een kerel was (keek niet naar je ondertitelquote:
Ok:quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
morgen pakken we wel wat anders leuks
Elkaarquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
morgen pakken we wel wat anders leuks
Ik zat zelf meer te denken aan de zaak, poort, ekko, etc.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ok:
Geen:
- Filemon
- Pakhuis
- Havana
en dat soort tenten
Heey, we kennen elkaar totaaaaaaaaal niet! dus wie weet eindigen we verstrengeld in elkaars armen!quote:
die eerste 2 ken ik niet en de ekko ook alleen van naamquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer te denken aan de zaak, poort, ekko, etc.
In iedere kroeg waar we terecht komen een biertje..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die eerste 2 ken ik niet en de ekko ook alleen van naam![]()
Bij deze beloof ik dat jij veilig thuis komt en ik geen misbruik van jouw dronkenheid ga makenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:07 schreef Memento-Mori het volgende:
nee hoor want dan ga ik kotsen (vraag maar aan Q) en wil nog wel naar huis kunnen fietsen
Check.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:07 schreef Memento-Mori het volgende:
nee hoor want dan ga ik kotsen (vraag maar aan Q) en wil nog wel naar huis kunnen fietsen
Dan houden we het op gezellig aangeschoten, zeker omdat Q. mij gewaarschuwd heeft voor alle kleuren die jij kan producerenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar dn word ik nog niet dronken aangezien ik dan doodziek word en dat voor mijzelf niet plezant is, goed aangeschoten is geen probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |