Hmmm, dan zit ik wel dat ik zelf moet koken.. Maar jou zien.. pfoe...quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
moet werken tot 21.30maar ben zaterdag vrij dus an sich heb ik tijd vanaf 22uur
wijsheidquote:
Nee.quote:
Ligt er maar net aan of ze jou zuigt of nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het onderwerp van je verlifdheid zuigt weer wel.
Goed puntquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan of ze jou zuigt of niet
ik doe niet aan bellen wel aan smsen, maar ik heb je nr nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, dan zit ik wel dat ik zelf moet koken.. Maar jou zien.. pfoe...Anders bellen/smsen we morgen even?
Dat valt te regelen natuurlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik doe niet aan bellen wel aan smsen, maar ik heb je nr niet
Ik ga ook kijken of jij kan slapenquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:38 schreef Kluts het volgende:
Zometeen maar eens kijken of ik kan slapen.
Passief hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken of jij kan slapen.
Ik dacht, ik breng het subtiel, ik bedoelde natuurlijk dat ik wel zou zorgen dat je niet zou slapenquote:
Nog niet.. jij goede ideeen? of is biertje met MM een date voor mij?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:39 schreef Kluts het volgende:
Iemand nog spectaculaire dateplannen voor dit weekend?
Jij, ik Zaterdagavond, japans etenquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:39 schreef Kluts het volgende:
Iemand nog spectaculaire dateplannen voor dit weekend?
Ikzelf ben ongeveer zo subtiel als een stormram, dus die subtiliteit mag je achterwege laten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht, ik breng het subtiel, ik bedoelde natuurlijk dat ik wel zou zorgen dat je niet zou slapen.
Geen idee. Ik heb daar geen verstand van.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nog niet.. jij goede ideeen? of is biertje met MM een date voor mij?
Ik heb zaterdagavond al een pubquiz te winnen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij, ik Zaterdagavond, japans eten.
lamequote:Op donderdag 4 juni 2009 23:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb zaterdagavond al een pubquiz te winnen.
Nee! Dat is leuk.quote:
Ik hou er ookwel van hoor, deden wij ook wel in mijn oude stamkroeg, al heette het RockQuiz toenquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee! Dat is leuk.
Het onderwerp is muziek, daar weet ik behoorlijk wat van, dus we winnen.
Tjah of 1 bier minder nou echt helptquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:48 schreef Kluts het volgende:
Dit weekend ga ik iig minder drinken dan vorig weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |