2028 heb ik weer tijd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Q! Q! Q! gaan wij nog eens biertjes drinken in t mooie utrecht? heb je al eeuwen niet gezien
Waarom kijk je dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Totaal niet mijn ding. Hou wel van films, maar dat vind ik geen reet aan.
Nah kost wel veel tijd hoor verliefdheidquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wederzijdse verliefdheid komt altijd uit
[..]
Ik ben blondVoor zolang het nog duurt
Whooooooooh, die Q wel.. en Snuit wordt weer gepasseerd!quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Q! Q! Q! gaan wij nog eens biertjes drinken in t mooie utrecht? heb je al eeuwen niet gezien
Goed plan, duik er ook maar weer inquote:
Is goedquote:
Dat is dan niet belangrijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:23 schreef mrbox het volgende:
Nah kost wel veel tijd hoor verliefdheid![]()
Ja jij bent blond, punt blijft
Ik ben serieus echt KEI-druk!quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je mag ook gewoon zeggen dat je me niet aardig vindt hoor
Q ken ik maar die wil mij blijkbaar niet meer kennen dus snuit wanneer gaan wij biertjes doen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whooooooooh, die Q wel.. en Snuit wordt weer gepasseerd!
Ik ook?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je mag ook gewoon zeggen dat je me niet aardig vindt hoor
Ik heb morgen avond nog geen plannen en zat me net te bedenken dat ik zin heb om op een terras of binnen ergens lekker lui te hangen in de stadquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Q ken ik maar die wil mij blijkbaar niet meer kennen dus snuit wanneer gaan wij biertjes doen?
Ik mag hopen dat mijn verliefdheid lekker zuigtquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:26 schreef Kluts het volgende:
Oh, over de TT: Als verliefdheid zuigt, pak je het niet goed aan.
moet werken tot 21.30quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb morgen avond nog geen plannen en zat me net te bedenken dat ik zin heb om op een terras of binnen ergens lekker lui te hangen in de staddus............. morgen?
Als het onderwerp van je verlifdheid zuigt weer welquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:26 schreef Kluts het volgende:
Oh, over de TT: Als verliefdheid zuigt, pak je het niet goed aan.
Kreeg er vlagen van mee, en vrienden van me wilden het zien.quote:
Jij kijkt liever chickflicksquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kreeg er vlagen van mee, en vrienden van me wilden het zien.
Dus dan ben ik ook de moeilijkste niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |