Volgens mij kwam die schedel uit de catacomben en had hij 'm zelfs de VS in gekregen. En ik snap wel dat jongetjes bij veel gaten denken ‘daar moet een piemel in’, maar bij een oogkas?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:21 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Maar hij heeft ook een kleine penis.Maar hij heeft die schedel dus ook uit die catacomben, en niet ergens opgegraven? Want dat scheelt dan weer wel.
YER DOING IT RONGquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:30 schreef Rasher het volgende:
▲
▲ ▲
▲ ▲ ▲
▲ ▲ ▲ ▲
▲ ▲ ▲ ▲ ▲
't Stelt ook echt geen zak voor.
Dat ie uberhaupt zn stijfie behoudt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:26 schreef Iblis het volgende:
[..]
Volgens mij kwam die schedel uit de catacomben en had hij 'm zelfs de VS in gekregen. En ik snap wel dat jongetjes bij veel gaten denken ‘daar moet een piemel in’, maar bij een oogkas?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De originele thread is al lang geleden gesneuveld uiteraard. Het zal vast nog wel ergens gearchiveerd staan.
Maar hier is een soort van samenvatting ervan
http://encyclopediadramatica.com/User:Darkanaku/Nephew_chan
Power, Wisdom and Couragequote:
Triforce. Kan alleen de hardcore elite van 4chan ofzo.quote:
Iedereen kan het wel, maar alleen de mongolen die denken dat ze cool zijn posten die shit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:45 schreef Rasher het volgende:
[..]
Triforce. Kan alleen de hardcore elite van 4chan ofzo.
Jij verwoordt het beter.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:52 schreef intraxz het volgende:
[..]
Iedereen kan het wel, maar alleen de mongolen die denken dat ze cool zijn posten die shit.
Gefeliciteerd. Je kan nu zonder spijt doodgaanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:51 schreef intraxz het volgende:
Wat me nou overkomt bij het posten van een topic
http://img.4chan.org/b/res/139666740.html#139666740
dat geldt voor alles op 4chanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:52 schreef intraxz het volgende:
[..]
Iedereen kan het wel, maar alleen de mongolen die denken dat ze cool zijn posten die shit.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:10 schreef Iblis het volgende:
Ook op 4chan gaan sommige zaken te ver:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |