quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:58 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Nu wil ik als 4 jaar oude "Newfag" toch onderhand weleens weten hoe je dat doet verdomme.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:47 schreef Joey_Kindt het volgende:
Eerste wat ik daar zie als ik daar kom is een man die op een baby poept
Alleen lijnt die bovenste niet mooi uit op dit forumquote:
Newfagquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Rules 1 and 2 only apply on raids faggot.
Also, oldfags dont triforce.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:02 schreef Quir het volgende:
Jezus, die altijd en eeuwige triforce-fags.
Ik had je trouwens hoger ingeschat, Laster.
Link?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:47 schreef Joey_Kindt het volgende:
is al 404 gegaan. Moet je even daar requesten.quote:
Ik PM hem wel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:05 schreef switchboy het volgende:
[..]
is al 404 gegaan. Moet je even daar requesten.
quote:
er is daar zoveel meer dan datquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
4chan
Ik ben ook een newfag maar ik zit wel bijna elke dag in /b/ en /rs/
4chan bestaat niet alleen uit /b/, je moet /gif/, /r9k/ en /r/ ook eens bekijken die zijn ook zeer vermakelijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
4chan
Ik ben ook een newfag maar ik zit wel bijna elke dag in /b/ en /rs/
/r9k/ is toch een soort van 2e /b/ zover ik het snap?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:11 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
4chan bestaat niet alleen uit /b/, je moet /gif/, /r9k/ en /r/ ook eens bekijken die zijn ook zeer vermakelijk.
Waarom heb je het nog niet geplaatst dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:16 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb het plaatje in kwestie gevonden...
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:58 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Nu wil ik als 4 jaar oude "Newfag" toch onderhand weleens weten hoe je dat doet verdomme.
post ending in xx krijgt hemquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:18 schreef Xebrozius het volgende:
Dit plaatje gaat mij wel even wat te ver. Plus het feit dat het een mega permban wordt dan.
Spam, dat veroorzaakt wordt door mensen die er op klikken en het installeren, die sturen dat dus ook rond. En /r9k/ is inderdaad een 2e /b/ als je het zo bekijkt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe zit dat trouwens met dat 'thats nice and all, but check out this CP photo3.jpg.exe'
Obvious troll is obviousquote:
Er is een behoefte aan jou en de wervelwind aan vieze plaatjes die je meeneemt!quote:
quote:
Ja.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:32 schreef MoltiSanti het volgende:
ik snap helemaal niets van 4chan. Is dat raar?
Nee.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:32 schreef MoltiSanti het volgende:
druk op reply om een 'topic' te lezenquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:32 schreef MoltiSanti het volgende:
wie komt er doorheenquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:38 schreef Xebrozius het volgende:
2 x de helft = 0,25. Overigens zou die 2 keer de helft ook enorm goed werken als troll op 4chan btw. Wie maakt ' m?
Bij 4chan is er 'Divide by zero'quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:38 schreef Xebrozius het volgende:
2 x de helft = 0,25. Overigens zou die 2 keer de helft ook enorm goed werken als troll op 4chan btw. Wie maakt ' m?
learn to noko.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wie komt er doorheenals ik een topic maak kom ik gelijk op de eerste pagina en dan is die daar al te outdated voor
learn to nokoquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:43 schreef LasTeR het volgende:
I can never keep track of my selfmade threads
sage = kuttopicquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:48 schreef Fryst het volgende:
Wat is 'sage' precies?In een thread posten zonder te bumpen?
Omgekeerde hoofdletter L oid toch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:52 schreef switchboy het volgende:
Je hebt een teken wat dus op een 7 lijkt maar geen 7 is
Dan krijg je zo'n tekentje spatie, niet helemaal blanco.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:53 schreef Xebrozius het volgende:
blanco post = Alt 255, werkt ook op fok btw
is niet blanco je kan dan nog wat selecteren. met de wordfilter :getprophet: is je post echt leegquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:53 schreef Xebrozius het volgende:
blanco post = Alt 255, werkt ook op fok btw
I respect your position, but seriously check out this PCquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:47 schreef Joey_Kindt het volgende:
Wat een zieke site is dat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |