quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:09 schreef DR878 het volgende:
Vanaf dat moment werd ik boos op haar omdat ik van te voren heb verteld dat zij niet slimmer mag zijn dan mij!!![]()
(...)
Ik weet niet wat voor IQtest dat was maar daar klopt ook geen zak van (aangezien mijn iq 125 25 is oid.).
Lezen is vrij lastig? Lees het nog een keer om vervolgens je conclusies te trekken...quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:31 schreef DR878 het volgende:
[..]
Dus iedereen met een hoog IQ is een nerd?
En naast taal is ook logica een fail. Goed topic!quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:31 schreef DR878 het volgende:
[..]
Dus iedereen met een hoog IQ is een nerd?
tenzij het om extra boerenkool gaat uiteraardquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:43 schreef Quir het volgende:
En uit het niets op willen scheppen met je IQ slaat nergens op.
Boerenkool is goed te doen. Ik houd alleen niet van rookworst.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:48 schreef P8 het volgende:
[..]
tenzij het om extra boerenkool gaat uiteraard
Had jij niet een IQ van 86 bij die BNN iq-test??quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:02 schreef Pinterman het volgende:
Laat dit een wijze les zijn. Open geen topics in KLB als je de poepstorm niet aan durft
Hihi, jij maakte ook een foutje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:14 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Grappig vind ik dat je eerst wilt beweren dat een IQ-test weinig zegt, om vervolgens er iets over te zeggen: Belangrijk vind je het dus wél.
Tevens lijkt het mij verstandig om eens wat aan de Nederlandse-taal te doen, alvorens heel stoer te doen over andere (en jezelf). Ikzelf heb even de spelfouten aangedikt, maar als ik écht alles moet verbeteren, ben ik morgen nog niet klaar.
Alleen bij überslim is hij de puntjes vergeten, verder is al het vetgedrukte goed gespeldquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:14 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Grappig vind ik dat je eerst wilt beweren dat een IQ-test weinig zegt, om vervolgens er iets over te zeggen: Belangrijk vind je het dus wél.
Tevens lijkt het mij verstandig om eens wat aan de Nederlandse-taal te doen, alvorens heel stoer te doen over andere (en jezelf). Ikzelf heb even de spelfouten aangedikt, maar als ik écht alles moet verbeteren, ben ik morgen nog niet klaar.
Poepstormquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:02 schreef Pinterman het volgende:
Laat dit een wijze les zijn. Open geen topics in KLB als je de poepstorm niet aan durft
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:37 schreef letterdief het volgende:
Vrouwen zijn eenmaal slimmer dan mannen, accepteer dat nou maar
Ieder zijn ding..quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:25 schreef P8 het volgende:
De TS kan wel zeggen dat hij slim is, maar hij heeft niet door dat ik al jaren in zijn gehele familie en vriendin ejaculeer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |