Grappig vind ik dat je eerst wilt beweren dat een IQ-test weinig zegt, om vervolgens er iets over te zeggen: Belangrijk vind je het dus wél.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:09 schreef DR878 het volgende:
Mijn vriendin is uberslim, en dat weet ze zelf ook. Zoals wij mannen onze ego niet willen beschadigen willen we altijd slimmer zijn dan de vrouwen. Immers, man > vrouw gedurende de hele geschiedenis van de mens.. Dus ik zeg ook gewoon dat ze slim mag zijn zolang ze maar niet boven mijn IQ uitkomt, en zij is er happy mee
.
Er was echter wel eens een voorval waarbij haar iq 148 was gemeten, en die van mij 138. Ik weet niet wat voor IQtest dat was maar daar klopt ook geen zak van (aangezien mijn iq 125 is oid.). Vanaf dat moment werd ik boos op haar omdat ik van te voren heb verteld dat zij niet slimmer mag zijn dan mij!!
![]()
Dat was alweer enkele maanden geleden.
Nu net sprak ik haar op msn, en wilde ze een sudoku spel met mij spelen. Vol gevuld met ego ging ik in op haar verzoek...met dramatische gevolgen.
Telkens won zij, en maar zitten zeggen, van ja ik had een 10 bij wiskunde, maar jij bent wel slimmer dan mij hoooor! . Op een gegeven moment had ik het gehad en toverde ik mijn sudoku solver tevoorschijn, vervolgens vroeg ik haar of we tegen elkaar, HARD mode met 30seconde time limit wilden spelen en zij vond het goed.
TS met sudokusolvervs slimme poepvriendin
Dus ik lekker alles invullen, allemaal goed natuurlijk. WINT ZIJ ALSNOG OMDAT ER IN DAT KUTSPEL ALLEMAAL VAN DIE KUTBONUSJES ZITTEN.
Klacht:
TS was al een FAAL, maar faalt nu episch tegenover vriendin
vrouwen die beter zijn dan mannen
Zou je wel willen hè, anaal genomen worden, relnicht.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:19 schreef DR878 het volgende:
Ten eerste, verbaast het mij totaal niet dat alle taalanaalridders mijn mate van intellect gaan beoordelen op basis van mijn taalgebruik. Er bestaat namelijk zoiets als formeel en informeel, maar blijkbaar ontgaat dit verschil nogal bij vele fok! nerds.
Ik schrijf in brieven ook altijd "dan ik", maar zodra ik met vrienden in de kroeg zit is het "als mij" en "hunnie".quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:19 schreef DR878 het volgende:
Ten eerste, verbaast het mij totaal niet dat alle taalanaalridders mijn mate van intellect gaan beoordelen op basis van mijn taalgebruik. Er bestaat namelijk zoiets als formeel en informeel, maar blijkbaar ontgaat dit verschil nogal bij vele fok! nerds.
Juist, dat ga ik ook doen, haar even goed straffen voor haar onvergefelijke daad.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:16 schreef Desunoto het volgende:
Met je vriendin moet je ook geen vakjes vullen, maar gaatjes.
Je mate van intellect?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:19 schreef DR878 het volgende:
Hmm.. Zo een diepzinnige quote kan van iemand komen die een IQ >150 heeft.quote:Mijn persoonlijke quote:
HaAtEnn IsZ VeRlAatUh
Tegenwoordig is niets ook goed hequote:Op donderdag 4 juni 2009 22:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je mate van intellect?
Intellectueel gezien matig om je tekst te proberen op te pimpen terwijl je overduidelijk zo'n schrijfstijl niet gewend bent.
Fok-nerds? Om vervolgens te pimpen met je IQ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:19 schreef DR878 het volgende:
Dus iedereen met een hoog IQ is een nerd?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:28 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Fok-nerds? Om vervolgens te pimpen met je IQ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |