Is Notts County niet de oudste club?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:17 schreef Barnet_Bee het volgende:
Het eerstenieuws komt trouwens uit Nottingham waar Arabieren League Two club Notts County gaan overnemen: http://news.bbc.co.uk/spo(...)s_county/8082539.stm
De oorspronkelijke club wel, maar die is in 2004 verhuisd naar Milton Keynes (een stad ten noorden van Londen) en de naam is veranderd in MK Dons. Daarop hebben de fans van Wimbledon hun eigen club opgericht: AFC Wimbledon. Met MK Dons voelde niemand in Wimbledon natuurlijk enige affiniteit. De supportersvereniging van MK Dons is een tijd lang geweerd door de overkoepelende organisatie van alle Engelse supportersverenigingen. Pas toen MK Dons afstand nam van de geschiedenis van Wimbledon FC zijn ze tot die organisatie toegelaten en worden de fans van de tegenstanders van MK Dons niet meer opgeroepen om de club te boycotten. Concreet betekende dit dat de prijzen van Wimbledon terug naar Londen werden gebracht.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:27 schreef Messenga het volgende:
Wimbledon speelde rond 2000 toch nog gewoon PL?
Het zou ook geweldig zijn als ze elkaar een keer treffen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:35 schreef Cruoninga het volgende:
Als ze 'franchise' MK Dons voorbij streven zou dat echt een superstunt zijn.
quote:BBC announces live football dates
The BBC's live coverage of the Championship campaign will start with Newcastle United's opening-day trip to West Bromwich Albion on 8 August. The BBC will show 10 live Championship games during the 2009/10 season and has announced details of the first four. The second will be Ipswich's home match against Newcastle on 26 September followed by Queens Park Rangers' trip to Derby on 24 October.
Cardiff's home match against Nottingham Forest on 1 November will also be live. The match between the Baggies and Newcastle will be shown live on BBC One at 1730 BST.
Both clubs were relegated from the Premier League last season and then experienced managerial uncertainty.
Tony Mowbray recently left West Brom for Scottish Premier League side Celtic but former Chelsea midfielder Roberto Di Matteo, who guided Milton Keynes Dons to the League One play-offs in May, has now taken over as head coach at the Hawthorns. However, no firm decision has been made regarding the future of Alan Shearer at Newcastle.
Shearer was in charge of the Magpies for the final eight games of last season and held talks with owner Mike Ashley about extending his stay but no decision has been reached.
The Ipswich versus Newcastle also takes place at 1730 BST, although the channel has yet to be confirmed. Derby against QPR starts at 1730 BST but will be shown on BBC Two, while Cardiff versus Forest will be shown on BBC One, kick-off 1400 GMT.
These matches will also be streamed live on this website (for UK users only) and all the goals from every game in the Football League, Carling Cup and Johnstone's Paint Trophy will be shown on the BBC website in the UK.
Dat zou echt ontzettend triest zijn. Je vraagt je ook af hoe het mogelijk is dat een betrekkelijk grote, stabiele Premier League club, in een paar jaar tijd zo de vernieling in geholpen is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:49 schreef Barnet_Bee het volgende:
Er gaan nu verhalen dat Red Bull de club wil overnemen en ze een nieuwe naam gaat geven. Red Bull Saints
Iig geen naamsverandering dusquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
Southampton is overgenomen en heeft de garantie voor degradatie de deur uit gedaan: http://news.bbc.co.uk/spo(...)thampton/8143105.stm
I agree with that, snap uberhaupt niet dat hij ooit als trainer gekozen is daar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:37 schreef Brord_ het volgende:
Wel ontslag van Mark Wotte, dat is altijd een vooruitgang.
The club began life in 2002, playing in the Premier Division of the Combined Counties League. AFC Wimbledon have since been promoted four times in seven seasons, with their success culminating in the 2008–09 Conference South championship which secured Conference National football for 2009–10.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:19 schreef Cruoninga het volgende:
AFC Wimbledon al in de ConferenceIk volg het maar heel matig, maar hoelang zitten ze daar al? Slechts één divisie tussen hun en MK Dons. Dat zou me een wedstrijd worden zeg....
Aan de ene kant overheerst blijdschap dat hij zo genaaid is, maar hij wordt er financieel waarschijnlijk niet slechter van. Wat een afgrijselijke kerelquote:Wotte: "Dit was een enorme verrassing"
Mark Wotte is bij Southampton de dupe geworden van een overname van de club. De oefenmeester tekende vorige week een nieuw contract, maar staat nu op straat. Een wending die de oefenmeester niet aan zag komen.
"Je kan wel zeggen dat het een enorme verrassing was", zo zegt Wotte tegenover het ANP. De oefenmeester vroeg de leiding of er een kans was dat er een nieuwe trainer moest komen. "Zo ja, dan wilde ik toestemming vragen voor onderhandelingen met de Egyptische club Al-Ismaili, die me graag wilde hebben. 'Nee', zeiden ze toen, 'we willen dat je blijft'. Ze hebben zelfs een brief naar Egypte gestuurd dat ze me aan mijn contract zouden houden."
Wotte besloot daarop de Afrikaanse club af te zeggen. Twee dagen geleden vond Al-Ismaili een nieuwe trainer, op de dag dat Wotte zijn ontslag kreeg. "Dat loop ik nu dus ook mis."
De voormalig technisch directeur van Feyenoord kreeg nog diverse functies aangeboden bij Southampton, waaronder die van hoofd opleidingen. "Maar dat heb ik geweigerd. Ik heb getekend voor hoofdtrainer en wil nu niet iets anders gaan doen. Ik had het heel erg naar mijn zin bij Southampton, maar alles verandert nu", aldus Wotte, die nu op zoek gaat naar een nieuwe club.
"Ik hoef financieel gezien natuurlijk niet meteen aan de slag, maar ik heb niet zo veel zin om niets te doen", zo sluit Wotte af. Als het kan blijft de oud-trainer van onder meer ADO Den Haag en FC Utrecht wel actief in Engeland. "Voetbal leeft hier enorm. Zelfs in de Championship zaten er bij thuiswedstrijden gemiddeld 25.000 man. Dus als ik de kans krijg om in Engeland te blijven, doe ik dat graag. Ze moeten me nog een jaar doorbetalen, dus ik heb alle tijd om op zoek te gaan."
Inmiddels 0-5 en het is nog niet eens rust...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:34 schreef Barnet_Bee het volgende:
Binnen 22 minuten staat titelfavoriet Norwich City met 0-4 achter tegen Colchester United
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |