Weltrustenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:03 schreef Murmeli het volgende:
murm gaat lekker vroeg naar bed en een boekje lezen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:03 schreef Murmeli het volgende:
murm gaat lekker vroeg naar bed en een boekje lezen
Of zoals hij tegenwoordig zegt : Salaam aleikumquote:
Klinkt bekend weer suf geluldquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:09 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, avondje school weer gehad. Beetje energieloos nu.
Kwam het maar daardoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Klinkt bekend weer suf geluld
Ben blij dat ik het er weer bijna op heb zitten nog 1 avondjequote:
Tsja zijn vader was ook een moslim.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of zoals hij tegenwoordig zegt : Salaam aleikum.
's avonds school vind ik echt zo bagger he. Heb het ooit op de kappersschool gehad. Tering jantje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:09 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, avondje school weer gehad. Beetje energieloos nu.
2 avonden in de week en dat 4 jaar langquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:14 schreef vencodark het volgende:
's avonds school vind ik echt zo bagger he. Heb het ooit op de kappersschool gehad. Tering jantje.![]()
Zaterdag school?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
2 avonden in de week en dat 4 jaar langWerkt op zich prima, beter dan een hele zaterdag
Dat is toch iets van vroegerquote:
Ben 2jaar voor me Emsi naar avond school geweest 2 avonden in de week, nog een jaartje Tsi er achter aan en nu weer 23 weken achter een kliA en MenrB ben het zatquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
's avonds school vind ik echt zo bagger he. Heb het ooit op de kappersschool gehad. Tering jantje.![]()
Ik studeer deeltijd in Amsterdam. Keuze 1: dinsdag en donderdagavond. Keuze 2: zaterdag de hele dag. Keuze snel gemaaktquote:
Zondagschool is datquote:
Das dan ook weer waar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik studeer deeltijd in Amsterdam. Keuze 1: dinsdag en donderdagavond. Keuze 2: zaterdag de hele dag. Keuze snel gemaakt
Wattes allemaal?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben 2jaar voor me Emsi naar avond school geweest 2 avonden in de week, nog een jaartje Tsi er achter aan en nu weer 23 weken achter een kliA en MenrB ben het zat
Wel zaterdag examensquote:
Dat ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |