Beetje domme tik alleenquote:
ik wel! dat was toen ik kwaak een paar weken kendequote:Op donderdag 4 juni 2009 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan mij ook niet herinneren wanneer ik voor het laatste keer dronken was.
Ze past wel bij je zo te horenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Beetje domme tik alleen
" <naam> vraagt zich af of je met die knipoogt ook me uit probeert te testen Lars "
Gaat ook niet met chocomelkquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan mij ook niet herinneren wanneer ik voor het laatste keer dronken was.
Dus kwaak heeft toch wel een goede invloed op jou.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik wel! dat was toen ik kwaak een paar weken kendeik was echt heel dronken. en 2 weekends achter elkaar ook nog
daarna fors minder gaan drinken en nu gaat het best goed
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gaat ook niet met chocomelk
*gooit een emmer koud water over je leeg*quote:
Vraag je date van gisteren om hulp.quote:
*Brrrrr*quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*gooit een emmer koud water over je leeg*
Die is in vergadering en pas laat klaar.. te laatquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag je date van gisteren om hulp.
Dat helpt niet altijd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*gooit een emmer koud water over je leeg*
Noem jij mij raar!?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:06 schreef HeatWave het volgende:
Goh, geil in Singles, dat zie je anders nooit.
Wat dan wel?quote:
Wil iemand anders Cue een handje helpen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die is in vergadering en pas laat klaar.. te laat
Is ook maar een hulp middel als ik het druk hebquote:
geil ding!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die is in vergadering en pas laat klaar.. te laat
ik ben heul niet raar!!quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil iemand anders Cue een handje helpen?
Kom je langs?quote:
*gooit harder*quote:
Oh, waarom niet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ben heul niet raar!!![]()
[..]
zo doen we dat niet he!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |