Naar de date dat ik wou daten en zoenenquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oeps...best wel dom van je collega....
wat had je gesmst naar je date en naar de majoor? hoe was je date gisteren eigenlijk en met wie was dat?
Ik 1 keertje in Griekenland en toen geneerde ik me zo dat ik mijn topje binnen 5 minuten weer aan hadquote:
ik heb 5 wijntjes op. Net genoeg om lekker vrij te zijn, maar nog alles onder controle te hebben.. op een paar hand-oog-coordinaties naquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:52 schreef KudFokker het volgende:
Hmm op borrels / uitjes of recepties met mijn werk drink ik nooit meer dan 6 bier
Gewoon uit voorzorg
*proest*quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:52 schreef KudFokker het volgende:
Hmm op borrels / uitjes of recepties met mijn werk drink ik nooit meer dan 6 bier
Gewoon uit voorzorg
Nou weet ik weer waar ik je van konquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik 1 keertje in Griekenland en toen geneerde ik me zo dat ik mijn topje binnen 5 minuten weer aan had
Hahaha leuke borrelquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb 5 wijntjes op. Net genoeg om lekker vrij te zijn, maar nog alles onder controle te hebben.. op een paar hand-oog-coordinaties na
en genoeg om dus zin te krijgern om iedereen te smsen die ook maar ind e buurt is
hahaha...goed bezig cue!!! was die date gisteren zo tof?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Naar de date dat ik wou daten en zoenenMaar hij heeft nu vergadering, dus gezegd dat het dan te laat was
en naar de majoor dat hi jeen aangeschoten collega mist nu (hij was er niet bij, zit ergens anders in het land), en later dat het me speet van de sms , dat ik iets teveel gezopen had.
Toen verwees hij nog naar de massage en later dat dat ooit nog wel komt
Het was gezellig, zou hem wel willen zoenen. maar meer geen ideequote:Op donderdag 4 juni 2009 19:55 schreef Murmeli het volgende:
hahaha...goed bezig cue!!! was die date gisteren zo tof?
Zeker niet als ik je naar huis moet brengen!quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*proest*
als ik meer dan 2 wijn op heb, ben ik al aardig aangeschoten.. 6 moet ik al helemaal niet doen
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
@KF: bij 6 bier ben ik best dronken hoor...
Hmm ik merk al dat ik minder moet drinken en moet verhuizen uit West Frieslandquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*proest*
als ik meer dan 2 wijn op heb, ben ik al aardig aangeschoten.. 6 moet ik al helemaal niet doen
Morgen. Minimaal 4quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeker niet als ik je naar huis moet brengen!
En jij wilde een keer met mij meeten en bier drinkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
@KF: bij 6 bier ben ik best dronken hoor...
ja maar dan drink ik wel fris tussendoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En jij wilde een keer met mij meeten en bier drinken?
Doen we binnenkortquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar dan drink ik wel fris tussendooren ik kan heel langzaam drinken
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:57 schreef Ang3l het volgende:
*springt rond*
Ooohhhh wat vind ik deze band lekker!
Ik kan mij ook niet herinneren wanneer ik voor het laatste keer dronken was.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:58 schreef halfbearad het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren dat ik echt dronken was.
Was wel heel brak na pasen.
Doet me ex ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je gaat van het ene gekrijs door naar het andere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |