Ja, maar ja, ik lig gewoon niet graag met blote tieten op het strandquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bah, bikinitieten. Veel mooier als ze egaal gekleurd zijn...
Schandalig dat dat niet magquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En als je nu geen zonnebank hebt? Je kunt nog niet overal straffeloos topless gaan zonnen hoor.
Nah nee, tan linesquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bah, bikinitieten. Veel mooier als ze egaal gekleurd zijn...
ow, da's wel lastig dan - misschien juist de kans om hem welweer eens te spreken?quote:
Bij jullie zitten ze topless op het terras of in de speeltuin en op de kinderboerderij?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier in het westen wel hoor... En anders zon je maar niet...
Jij met je broertjesquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
ow, da's wel lastig dan - misschien juist de kans om hem welweer eens te spreken?
Hoe je het doet mag je zelf weten. Ik kijk alleen naar het resultaat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:42 schreef Ripley het volgende:
Ja, maar ja, ik lig gewoon niet graag met blote tieten op het strand
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bij jullie zitten ze topless op het terras of in de speeltuin en op de kinderboerderij?
Verder zijn er nog niet veel plaatsen waar ik zon gezien heb..
Hij is verwijderd door een modje denk ikquote:
Het komt niet door mij dat dat zo is, we hebben geen ruzie maar gewoon geen contact.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
ow, da's wel lastig dan - misschien juist de kans om hem welweer eens te spreken?
Ik heb het nog nooit geprobeerdquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar ja, ik lig gewoon niet graag met blote tieten op het strand
De terrassen bij de strandtenten heb ik het meerdere malen gezien. Speeltuinen en kinderboerderijen kom ik niet. Ik kan mij zo voorstellen dat het daar niet wordt gewaardeerd. Hooguit door vaders die zijn meegesleurd door hun kroost.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:44 schreef DR34M3R het volgende:
Bij jullie zitten ze topless op het terras of in de speeltuin en op de kinderboerderij?
quote:
Uiteraard !!quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh, sorry KZ.... hou je het even voor jezelf KF?
Nee, je mag niet deeplinken. FF op het linkje klikken en daarna op F5 en dan zie je 'm wel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:46 schreef KudFokker het volgende:
Hij is verwijderd door een modje denk ik
Nja, zo dan maar
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/51352102_friet.jpg
Ze heeft absoluut een leuk koppie!quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:46 schreef KudFokker het volgende:
Ik vind haar gezicht mooier dan die tetten trouwens
oeps...best wel dom van je collega....quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedeavond
daarnet borrel gehad van het werk.. net iets teveel gedronken, waardoor ik zowel de date van gister als de majoor heb gesmst. Dar komt verder niks uit voort maar is wel grappig..
Maar wat nog erger was, was dat een collega van mij helemaal dronken was en niet meer vooruit kon lopen. Hem maar op de trein gezet en verteld wat hij daarna moet doen, hopende dat hij het doorkrijgt, maarh ij is wel vaker dronken naar huis gegaan. (hij ging zelfs liggen in de trein)
Avondquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedeavond
daarnet borrel gehad van het werk.. net iets teveel gedronken, waardoor ik zowel de date van gister als de majoor heb gesmst. Dar komt verder niks uit voort maar is wel grappig..
Maar wat nog erger was, was dat een collega van mij helemaal dronken was en niet meer vooruit kon lopen. Hem maar op de trein gezet en verteld wat hij daarna moet doen, hopende dat hij het doorkrijgt, maarh ij is wel vaker dronken naar huis gegaan. (hij ging zelfs liggen in de trein)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |