Dat begrijp ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
iets wat jij vertelde op je verjaardag
ben er vandoor house kijken
Voor die functie moet je ook kunnen leidinggeven enzo en dat kan ik niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]dat is wel kut zeg! weet je ook waarom je niet in aanmerking komt?
Kan toch oefen begin je eerst met een klein leiding en bouw je op naar wat grote leidingenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor die functie moet je ook kunnen leidinggeven enzo en dat kan ik niet.![]()
En dat ik kan niet.
Dat klopt inderdaad.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:30 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Och, dan krijgen ze er 3 van de 700nogwat. En ze stemmen toch altijd tegen en willen niet in een alliantie. Wat dat betreft maken ze niet veel uit
dan hoef je je toch ook niet gepasseerd te voelen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat ik kan niet.
ah ok. sja dan is het jammer. voor hoe lang kan je er nog blijven?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat ik kan niet.
wat verstandigquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend gaar, dus ik ga zo lekker naar bed
Ik heb 2 linkerhanden dus dat gaat moeilijk worden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kan toch oefen begin je eerst met een klein leiding en bouw je op naar wat grote leidingen
Denk alleen dat je niet te lang moeten wachten maar alvast veder moet kijkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb 2 linkerhanden dus dat gaat moeilijk worden.
Hee nieuwe, haal es koffie!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat ik kan niet.
Ik weet ook al dat het niet zo is. Maar toch voel het zo.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan hoef je je toch ook niet gepasseerd te voelen?
Oktoberquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok. sja dan is het jammer. voor hoe lang kan je er nog blijven?
Dat ga ik doenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Denk alleen dat je niet te lang moeten wachten maar alvast veder moet kijken
Hahahaquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:38 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hee nieuwe, haal es koffie!
Leidinggeven kan ik ook.
Je kan de was ook opvouwen terwijl je naar de film kijkt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:38 schreef kwaakvaak het volgende:
weet je.... het is best kut allemaal...
er is wasmachine, een wasdroger... hell er is zelfs een strijkmachine..
Maar waarom is er geen opvouwenindekastleg machine? Bwaah... ik wil gewoon film kijken.. maar nee hoor.. eerst moet ik shirts vouwen, sokken samen voegen etc. etc.
kut zoooi... K U T zeg ik jullie!...
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:38 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hee nieuwe, haal es koffie!
Leidinggeven kan ik ook.
stel je niet aan zegquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:38 schreef kwaakvaak het volgende:
Maar waarom is er geen opvouwenindekastleg machine? Bwaah... ik wil gewoon film kijken.. maar nee hoor.. eerst moet ik shirts vouwen, sokken samen voegen etc. etc.
Ik haal het toch niet. Als het fout is kan ik de nieuwe de schuld geven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
melk,suiker espresso komt wel meer bij kijken
oh dan hebje nog ff.... ogen goed open houden en je intussen op jezelf richten.... komt goedquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet ook al dat het niet zo is. Maar toch voel het zo.![]()
[..]
Oktober
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:38 schreef kwaakvaak het volgende:
Dat was ik inderdaad van plan om te doenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh dan hebje nog ff.... ogen goed open houden en je intussen op jezelf richten.... komt goed
Verantwoordelijkheid afschuivenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:42 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik haal het toch niet. Als het fout is kan ik de nieuwe de schuld geven.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was ik inderdaad van plan om te doen
Ja je moet voor jezelf zorgen een ander doet het nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was ik inderdaad van plan om te doen
echt niet? zit ik voor niks altijd op iemand te wachten die voor me komt zorgenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja je moet voor jezelf zorgen een ander doet het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |