Onder de douche!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij mij zou het nu op een vieze bende uitdraaien
[..]
Hmm lastigMaar ik kan toch geen seks hebben.. tenminste.. vieze seks wel
Werkquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach nog 1 dagje en dan weekend
[..]
ik altijd he
[..]
why not?
Je kan natuurlijk ook gewoon morgen je sollicitatiebrief inleveren omdat je ook interesse hebt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
Ik voelde mij op mijn werk gepasseerd. Ik ben tijdelijk aangenomen. Ik werk er net en nu gaan ze mensen zoeken voor vast.![]()
Het is als of ik niet belangrijk ben.
Mijn douche is daar niet geschikt voorquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:18 schreef HeatWave het volgende:
Onder de douche!
Moet ik alles uitleggen?.
hmmm vreemd, heb je dit bij iemand aangekaart?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik voelde mij op mijn werk gepasseerd. Ik ben tijdelijk aangenomen. Ik werk er net en nu gaan ze mensen zoeken voor vast.![]()
Het is als of ik niet belangrijk ben.
Daarom heb ik hem ook 1meter20 bij een 1meter gemaaktquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn douche is daar niet geschikt voor
Het kan wel.. maar ik sta nu echt heeeel stabiel op m'n voeten
Altijd problemen maken waar ze er niet zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heel slimquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem ook 1meter20 bij een 1meter gemaakt
Mijne ook niet, ik heb een flutdouchequote:Op donderdag 4 juni 2009 20:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is wel een slim plan ja.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon morgen je sollicitatiebrief inleveren omdat je ook interesse hebt.
Doe eens niet zo gemeen!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd problemen maken waar ze er niet zijn.
Stom he!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijne ook niet, ik heb een flutdouche
zeg dan gewoon dat er geen grote geile negert in de buurt isquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gemeen!!![]()
ik moet toch smoesjes kunnen bedenken waarom ik geen seks heb!!
Je hebt echt een nieuwe douche nodig danquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijne ook niet, ik heb een flutdouche
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht heeft ook burgerplicht gedaan
Hier kan ik nu even geen goed antwoord opgeven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon morgen je sollicitatiebrief inleveren omdat je ook interesse hebt.
Het is ook maar een gevoel en ik weet dat ik voor tijdelijk ben aangenomen ter vervanging van iemand die op onbetaald verlof gaat maar toch voel ik mij niet prettig bij.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hmmm vreemd, heb je dit bij iemand aangekaart?
negers wil ik niet meerquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat er geen grote geile negert in de buurt is
Waarom, doet de rest toch ook niet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gemeen!!![]()
ik moet toch smoesjes kunnen bedenken waarom ik geen seks heb!!
Gewoon aanpassen, heb ik ook gedaan lekkere grote inloop douchequote:Op donderdag 4 juni 2009 20:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stom he!!
er zou een verbod op moeten komen!!
Het gaat niet om de rest!!quote:
dat ik niet in de buurt ben dan, ook bestquote:
studentenhuisquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gewoon aanpassen, heb ik ook gedaan lekkere grote inloop douche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |