Wat is dit? Het lijkt me een geesteljk instabiel man die ondanks zijn behoorlijke intelligentie nooit echt gelukkig zal worden. Ik neig naar een Engelse naam, maar een ietwat zijige Nederlandse of Duitse naam kan ook. Ulrich?quote:Op maandag 8 juni 2009 00:00 schreef Mainport het volgende:
Als je dan toch op die tour gaat
[ afbeelding ]
Op zich zit je er qua naam niet mijlenver van af. Raul Heertje.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat is dit? Het lijkt me een geesteljk instabiel man die ondanks zijn behoorlijke intelligentie nooit echt gelukkig zal worden. Ik neig naar een Engelse naam, maar een ietwat zijige Nederlandse of Duitse naam kan ook. Ulrich?
Uit die post blijkt misschien goed taalgevoel, maar uit vrij veel van mijn andere posts van mij blijkt toch echt een heel slecht taalgevoelquote:Op maandag 8 juni 2009 00:18 schreef LXIV het volgende:
Die naam heb ik wel eens gehoord. Uit jouw opmerking blijkt trouwens wel een goed taalgevoel, want het klopt inderdaad dat Ulrich en Raul verwant zijn. Dat zouden niet veel mensen opmerken.
I rest my casequote:Op maandag 8 juni 2009 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Uit die post blijkt misschien goed taalgevoel, maar uit vrij veel van mijn andere posts van mij blijkt toch echt een heel slecht taalgevoel.
Treurig.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:27 schreef sigme het volgende:
De jaren negentig? Dat weet ik niet meer, toen was ik dronken.
Dan beter William, dat kun je dan nog afkorten naar Bill of Billy, wat weer vele malen beter is dan Wil of Willempie. Niks mis met Engelse namen; hij gaat met zijn libertarische opvoeding later toch emigrerenquote:Op zondag 7 juni 2009 23:22 schreef LXIV het volgende:
Wim vind ik een beetje nuffig. Maar Willem is prachtig. Alexander ook.
En alsjeblieft geen Engelse namen, Claudia. Die zijn sedert 1995 voorbehouden aan het lompenproletariaat. Kevin, Priscilla, Brian, etc.
quote:Op maandag 8 juni 2009 08:04 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben de allerergste nog vergeten.
Wesley.
In mijn directe omgeving lopen minstens acht jaspers rond, dus ik denk dat die naam toch wat te gewoontjes is voor onze tortelduifjes.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:21 schreef ShadyLane het volgende:
Ik maak het goed met:
Jasper.
En volgens mij zijn er echt GEEN beroemde Jaspers, dus daar kun je je geen buil aan vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |