Jeffrey!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:13 schreef ShadyLane het volgende:
Kuifje en Arie Boomsma. Ik hoop op nog meer suggesties waar een leuk plaatje bij kan. Ik bedenk wel steeds lollige plaatjes, maar daar horen dan weer geen leuke namen bij.
Wim vind ik een beetje nuffig. Maar Willem is prachtig. Alexander ook.quote:
Met zo'n namen ben je bij voorbaat al gedoemd in een woninkje op wielen te eindigen.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wim vind ik een beetje nuffig. Maar Willem is prachtig. Alexander ook.
En alsjeblieft geen Engelse namen, Claudia. Die zijn sedert 1995 voorbehouden aan het lompenproletariaat. Kevin, Priscilla, Brian, etc.
Dat is nog de beste optie. Meer waarschijnlijk is achter de tralies of in de goot met een naald in je arm.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:28 schreef Quir het volgende:
[..]
Met zo'n namen ben je bij voorbaat al gedoemd in een woninkje op wielen te eindigen.
Je kunt wel zien dat jij in het onderwijs werkt. Die namen schud je zo uit je mouw! Ik moest even nadenken voordat ik er drie gevonden had!quote:Op zondag 7 juni 2009 23:30 schreef ShadyLane het volgende:
Ja, Shirley, Kayleigh, Kelly, Ramona, Dylan, Timothy, Justin, Joey....met zo'n naam geef je je kind een levenslange achterstand op de arbeidsmarkt.
Wim vind ik schattig. Alexander is natuurlijk prachtig!
O jee. Dan weet je toch ook zeker dat je kind een autistische nerd met een bril wordt. Die dagelijks op het schoolplein afgeslagen wordt.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:34 schreef ShadyLane het volgende:
Ik werk meer met de Diederikjes en de Dirk-Jannetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |