Ik heb het luidkeels scanderen van: Jooooooooduuuuuuuuuuuuh! tot een kunst verheven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij gaan vrienden maken, ik merk het nu al!.
zak jij es lekker door stront heen... je lijkt te veel op sedan met ik heb altijd gelijk en je moet altijd mijn mening hebben anders ben je anders. Ik geef je mijn visie en waarom. enige wat jij doet is zeggen dat dat nooit goed kan zijn want het is anders. Je lijkt gvd me moeder wel en die mot ik ook niet. dus DAG RIPLEYquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ratten bijvoorbeeld. En er zijn nog veel meer voorbeelden. Maar goed, blijf jij lekker in je ding zitten dat alle dieren leuk zijn joh - heb je tenminste nog ergens een positieve kijk op.
Niet iedereen doet werk waar diegene per definitie goed in is hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik doe niets anders dan met mensen praten, inschattingen maken van wat voor mens het is.. maar ga je niet uitleggen wat voor werk het is.
zeg ook niet dat je al 32 jaar als kluizenaar leeft. zeg alleen dat ik misschien wat meer mensen kennis heb dan jij omdat mijn werk daar op gebasseerd is
Hey, mijn werk ook.Geinig. En ik heb ook nog eens een vrij druk sociaal leven. Weet je waarom? Omdat er veel aardige mensen in de wereld zijn en je daarvan kunt genieten als je af en toe ook wat positiefs inbrengtquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik doe niets anders dan met mensen praten, inschattingen maken van wat voor mens het is.. maar ga je niet uitleggen wat voor werk het is.
zeg ook niet dat je al 32 jaar als kluizenaar leeft. zeg alleen dat ik misschien wat meer mensen kennis heb dan jij omdat mijn werk daar op gebasseerd is
dan vind ik het nog een linke. als je zegt dat je het denkt tot daar aan toe dan kunnen wij nog denken die rip die is gek. maar als je zegt ik heb waarschijnlijk meer mensenkennis dan jij vind ik het nogal veroordelend op iemand die je niet kent.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zeg waarschijnlijk, ik zeg niet dat dit ik dat weet
als ik niet goed was geweest was ik ontslagen aangezien ik elke dag met mensen levens speelquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet iedereen doet werk waar diegene per definitie goed in is hoor.
Ik ben niet degene die pissed of raakt als iemand een andere mening heeft dan ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zak jij es lekker door stront heen... je lijkt te veel op sedan met ik heb altijd gelijk en je moet altijd mijn mening hebben anders ben je anders. Ik geef je mijn visie en waarom. enige wat jij doet is zeggen dat dat nooit goed kan zijn want het is anders. Je lijkt gvd me moeder wel en die mot ik ook niet. dus DAG RIPLEY
Ik had vorige week een griekse kelner die prachtig stampend "kakkerlakken, kakkerlakken" deedquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het luidkeels scanderen van: Jooooooooduuuuuuuuuuuuh! tot een kunst verheven.![]()
Maar verder ben ik best een beschaafd meisje hoor.
haha ja lijkt me lachen als je kan denken wat die dieren denken.quote:
mijn sociaal leven is druk genoegquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hey, mijn werk ook.Geinig. En ik heb ook nog eens een vrij druk sociaal leven. Weet je waarom? Omdat er veel aardige mensen in de wereld zijn en je daarvan kunt genieten als je af en toe ook wat positiefs inbrengt
Daar heb je ook wel een beetje gelijk in, het was ook een beetje een tegenreactie die misschien iets te ver doorgetrokken wasquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan vind ik het nog een linke. als je zegt dat je het denkt tot daar aan toe dan kunnen wij nog denken die rip die is gek. maar als je zegt ik heb waarschijnlijk meer mensenkennis dan jij vind ik het nogal veroordelend op iemand die je niet kent.
no offence verder, je zal het misschien meer bedoelen als je mening, maar zoals ik het las kwam het erg oordelend over.
Look who's talkingquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die pissed of raakt als iemand een andere mening heeft dan ik
Pot, ketel
Wat heb je nu weer gedaan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die pissed of raakt als iemand een andere mening heeft dan ik
Pot, ketel
being ripleyquote:
Knap, als je alle mensenquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mijn sociaal leven is druk genoeg
Oh wat stoer, mag ik nu met je op de foto?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als ik niet goed was geweest was ik ontslagen aangezien ik elke dag met mensen levens speel
de manier hoe jij dat doet zie ik niet als een verrijking but thats just mequote:Op donderdag 4 juni 2009 16:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Knap, als je alle mensenvindt. Dat was namelijk het enige dat ik bedoelde.
Ik heb niks tegen jou en wil je ook niks opdringen, ik heb gewoon een discussie met je op een forum - zoals dat al jaren gaat. Ik lig er niet wakker van als we het niet eens worden hoor - het is juist leuk dat verschillende mensen verschillende dingen inbrengen - ik zie dat als een verrijking
Opgeruimd staat netjes.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar ga nu nuttige dingen doen... zoals me rug laten maken
dat weet ik dat je daarvan houdt. ik wilde je er gewoon ff op wijzen omdat je meestal wat voorzichtiger bent met wat je opschrijft (wel bot en direct maar niet beledigend zover ik weet)quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel een beetje gelijk in, het was ook een beetje een tegenreactie die misschien iets te ver doorgetrokken was
Hey, ik hou nu eenmaal van discussies
nope mag niet van de baasquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh wat stoer, mag ik nu met je op de foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |