quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:16 schreef Jerruh het volgende:
Hij heeft zijn vijfde stap gezet waarschijnlijk...
Staat ook in het bericht.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:17 schreef Disorder het volgende:
Zelfmoord waarschijnlijk, zo gaan de geruchten nu.
quote:On June 3, 2009, Carradine was found dead in his room at the Park Nai Lert Hotel in Bangkok, Thailand.[1][2]. The initial police investigation indicated that Carradine had hanged himself using a cord of the type which is used with curtains. Circumstances suggested that the death was a suicide.[1]
David Carradine's manager Chuck Binder, said he believed Carradine's death was from natural causes, and not from a suicide as reported in the Thai press.[6]
ja nu wel... net stond er alleen dat ie dood gevonden is...quote:
een thaise krant beweert dat......quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:22 schreef TC03 het volgende:
R.I.P. Bill
Wel vreemd om na je zeventigste nog zelfmoord te plegen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop