DHL Fail en UI Fail.quote:
Laat hij snel terug komen danquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:47 schreef WurM het volgende:
[..]
Scheelt dat de enige DHL-chauffeur in mijn vriendenkring een weekje vakantie heeft
Dus jullie zitten die pakjes open te maken??quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:47 schreef WurM het volgende:
[..]
Scheelt dat de enige DHL-chauffeur in mijn vriendenkring een weekje vakantie heeft
quote:
Vond ik mijne leukerquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:26 schreef mvc het volgende:
Duurt Heel Lang
Ik heb niet besteld bij een webwinkel ofzo.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat heb je besteld TS? Dan kan ik bepalen of deze klacht geldig is
Wat had je 2e-hands gekocht dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:15 schreef P1N00 het volgende:
[..]
Ik heb niet besteld bij een webwinkel ofzo.
Gewoon iets 2e hands gekocht van iemand die het pakketje bij DHL afgeleverd heeft afgelopen zaterdag.
Die slome kut DHL zou het dan dinsdag of woensdag bezorgen, maar ik heb het nu nog niet .
Zeker metquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:15 schreef P1N00 het volgende:
[..]
Ik heb niet besteld bij een webwinkel ofzo.
Gewoon iets 2e hands gekocht van iemand die het pakketje bij DHL afgeleverd heeft afgelopen zaterdag.
Die slome kut DHL zou het dan dinsdag of woensdag bezorgen, maar ik heb het nu nog niet .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |