Ik heb al 14 jaar een SK dus wat huil je nou weerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In de voorbereiding hebben wij ook gewonnen. Maargoed toen was jij waarschijnlijk nog niet voor Cambuur
Vanaf je 7e?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:30 schreef justmattie het volgende:
Ik heb al 14 jaar een SK dus wat huil je nou weer
Prima mogelijk. Ik had mijn eerste seizoenkaart ook op mijn 9e, ondertussen toe aan het 11e seizoen.quote:
Dat heb je de eerste 10 jaar goed stilgehouden zekerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:44 schreef bascross het volgende:
Prima mogelijk. Ik had mijn eerste seizoenkaart ook op mijn 9e, ondertussen toe aan het 11e seizoen.
Gast kijk even na met hoeveel man wij de laatste 10 jaar in Leeuwarden kwamen en met hoeveel jullie in Den Bosch... Dan kun je je weer in een hoekje gaan zitten schamen met een kaasschaaf. Zelf ben je waarschijnlijk ook nog nooit in Den Bosch geweestquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:52 schreef justmattie het volgende:
Ja inderdaad. Nu gaan we het hier weer over Scc hebben, zonder droeftoeters van DB. Grote bek op internet kunnen we allemaal maar hebben. Maar in Leeuwarden zie je ze niet ! Daarom gaan wij maar naar DB toe.
Buiten de combi om?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gast kijk even na met hoeveel man wij de laatste 10 jaar in Leeuwarden kwamen en met hoeveel jullie in Den Bosch... Dan kun je je weer in een hoekje gaan zitten schamen met een kaasschaaf. Zelf ben je waarschijnlijk ook nog nooit in Den Bosch geweest
Thanks!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:36 schreef DurQ het volgende:
[..]
www.scberlikum.nl
Maar denk niet dat er voldoende parkeergelegenheid is op de bestemde plaatsen. Dus lekker ergens in een straatje dumpen die auto!
Accommodatie:
DE KOEKOEK
Fugelsang 1
9041 CV BERLIKUM FR
0518-461606
quote:0-1 Nassir Maachi
0-2 Ruud ter Heide
0-3 Nassir Maachi
0-4 Sandor van der Heide
0-5 Ruud ter Heide
0-6 Bob Schepers
0-7 Nassir Maachi
0-8 Nassir Maachi
0-9 Nassir Maachi
0-10 Nadjim Haroun (testspeler Beerschot)
Bron: LCquote:Maachi trefzeker tegen Blauw Wit'34
LC | Gepubliceerd op 10 juli 2009, 22:31
LEEUWARDEN -
Veertig minuten lang hield tweedeklasser Blauw Wit'34 vrijdagavond op eigen veld tegen Cambuur. Maar nadat Nassir Maachi de ban had gebroken, werd het via Ruud ter Heide en opnieuw Maachi alsnog 0-3 bij de rust. In de tweede helft maakte Maachi er nog twee en zorgden Sandor van der Heide, Ter Heide, Bob Scheepers en testspeler Nadjim Haroun voor de 0-10 eindstand. De 21-jarige middenvelder staat momenteel onder contract bij het Belgische Germinal Beerschot uit Antwerpen en speelde 90 minuten als linksback.
Cambuur is er overigens alsnog in geslaagd om een tegenstander te vinden voor zaterdag 18 juli. Nadat Panathinaikos en Kayserispor eerder afzegden, zal er nu op De Hertgang gespeeld worden tegen Maccabi Tel Aviv. Ook het duel met Hartlepool (15 juli) wordt op het trainingscomplex afgewerkt. In eerste instantie was het nieuwe veld van FVC plaats van handeling.
Ik zou er voor tekenen, Engels voetbal in Leeuwardenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:56 schreef justmattie het volgende:
desnoods uit de engelse Football League One
Gaat inderdaad nergens over. Ik ben misschien begonnen met een enigsinds jaloerse reactie. Want ja ik had graag gezien dat het bij ons zo goed ging qua geld en achterban. Ik vind Cambuur een mooie club met een flinke harde kern. Had ze ook graag zien promoveren afgelopen jaar tov Roda.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:12 schreef willempjewever het volgende:
Jammer dat het hier nog steeds verder over Den Bosch gaat, snap niet zo waarom? Als de clubs nu bij elkaar in de buurt lagen zou ik enige revaliteit op dit moment (in de zomerstop) nog wel begrijpen, maar waar hebben we het nu over? Als ik in Den Bosch of omgeving had gewoond was ik vast naar die club gegaan en was ik 10kg zwaarder door de Bosche bollen, maar laten we er nu over ophouden. Zonde van de tijd, gaat nergens over.
quote:Brack verkiest Italië boven Cambuur
Koen Brack speelt het komende seizoen voor Atessa Val di Sangro. De verdediger verlaat SC Cambuur voor de Italiaanse club, die in de Serie D speelt.
De 27-jarige Brack was in het bezit van een aflopend contract, maar kon een nieuwe aanbieding tegemoet zien. Daar ging de verdediger echter niet op in zodat hij zijn Italiaanse droom kon verwezenlijken.
De vriendin van Brack is afkomstig uit Italië en mede daardoor hoopte de mandekker al enige tijd op een club uit Italië. Met het bescheiden Atessa Val di Sangro gaat die wens nu in vervulling.
quote:BERLIKUM -
In de laatste van vier oefenwedstrijden tegen amateurclubs in de regio, maakte Cambuur zaterdagavond het dozijn vol tegen zaterdag-derdeklasser SC Berlikum. Het werd 1-12. Bij rust stond het door treffers van Rence van der Wal, Bob Schepers, opnieuw Van der Wal en twee keer Dave Huymans 0-5.
Meteen na de pauze redde Bas van der Baan de eer voor de thuisclub. Cambuur ging daarna rustig door met doelpunten maken. Van der Wal, Kevin Diaz, Oguzhan Türk, Dennis van der Ree, Nassir Maachi, Ruud ter Heide en Huymans bepaalden de eindstand.
Bijzonder waren de eerste speelminuten voor Marc Mboua sinds eind januari. Hij speelde de eerste helft in de spits en bereidde Cambuurs vijfde treffer voor.
Lees meer over Cambuur en Marc Mboua in de sportbijlage van de LC op maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |