Ahjah het is droog en ik wou toch nog een broodje gaan fixen dus kon ik dat gelijk combineren met een bezoekje bij de Gemeente Delft. Ik moest immers toch m'n paspoort weer ophalen en dan kom ik gelijk mezelf nog een heeeel klein beetje nuttig maken door gelijk maar te gaan stemmen.
Wachtenn.....wachten...wachtennnn zoals we gewend zijn maar deze keer schoot het echt niet op. Op een begeven moment was ik er helemaal klaar mee en duidelijk te zien de mensen om me heen ook. Had al in gedachte als de volgende 2 nummers het niet zijn dan ga ik er vandoor.
Eerstevolgende nummer....PLING... helaas

2e dan

PLING
kut
weer niks.
Dus ik sta op en slof richting de uitgang via de balies. Tot ik opeens nageroepen word
"JAAA HALLOOO JIJ DAAR DAT GAAT ZO MAAR NIET!!!!"
verbaasd draai ik me om en kijk i de ogen van een lelijke huisvrouw met ontploft haar.
- Ehhh wat?
"JAAAA HET IS NUMMER T45 EN DIE HEB IK EN NIET JIJ! HIER KIJK MAAR"
en ze laat het nummer zien
-Ehhh ja, en ?
Ondertussen zit de hele wachtkamer te kijken naar wat er gebeurt

"NAAAAAHHHH IK ZIT VEDOMME AL EEN UUR TE WACHTEN EN DAN BEN IK EINDELIJK AAN DE BEURT EN DAN DENK JIJ VOOR TE GAAN DRINGEN"
-ehm

ik ga naar buiten ?

"JA OMDAT IK JE ER NU OP GEWEZEN HAD ANDERS HAD JE MOOI MISBRUIK GEMAAKT VAN DE SITUATIE HE, BELACHELIJK DAT DIT SOORT DINGEN GEBEUREN"
Met stomheid geslagen heb ik haar maar een fijne dag gewenst en lipe naar de balie bij de ingang om een afspraak te maken voor morgen.
"oh je komt alleen paspoort ophalen dat is zo gebeuren, ik zet je er wel even tussen dan ben je zo aan de beurt hoef je morgen niet terug te komen

"
En toen stond ik een paar minuten later weer buiten

En zo kwam het allemaal goed