Seks met een 16-jarige in Nederland = legaal.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat mag ik nu eigenlijk hier? Is seks met een 16 jarige nu verboden als ik zelf meerderjarig ben? Ik had toen ik 19 was een vriendin van 15, dat was voor 1999, ben ik nu strafbaar?
Vraag maar rond op /r/ , ik weet wel welke je bedoeltquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:19 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zoek trouwens die pic waar een man op een naakte baby poept, heb je die toevallig?
Sage, ik weet wat je bedoeld. Valt dat onder CP?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:19 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zoek trouwens die pic waar een man op een naakte baby poept, heb je die toevallig?
waar komen die plaatjes vandaanquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:22 schreef Skylark. het volgende:
LOL!
[ afbeelding ]
Mijn Hermelien wat doe je.
Overalquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:00 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
waar komen die plaatjes vandaan
sinds wanneer zijn deze verschenen op internet?
fake?
zijn er nog leukere pose's
antwoorden bitte
Da's misschien ook niet echt iets wat we zouden moeten veranderen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:55 schreef Lakitu het volgende: ik mag niet stemmen.![]()
..................quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:22 schreef Skylark. het volgende:
LOL!
[ afbeelding ]
Mijn Hermelien wat doe je.
w8 maar tot die gozer die op die baby schijt foto wordt gepostquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:32 schreef Cybey het volgende:
Wow, dat is hier sneller stil gevallen dan ik dacht...
Ws is die binnen paar minuten weg + een extra ban erbijquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:34 schreef wise het volgende:
[..]
w8 maar tot die gozer die op die baby schijt foto wordt gepost
en wat als het in spoiler + nsfw wordt gepostquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:38 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ws is die binnen paar minuten weg + een extra ban erbij
dan mag het welquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:42 schreef wise het volgende:
[..]
en wat als het in spoiler + nsfw wordt gepost
Niet dat ik dat plaatje heb, maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |