Het was toch een speler van jou of niet?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
koekje voor degradatie?
Waarschijnlijk bedoel je mij, maar zo'n jongen kan op zondag gewoon op het middenveld hoor
ja maar je quotte koekquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het was toch een speler van jou of niet?
Mwa ietsjes maarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:14 schreef Psychonikeo het volgende:
veel te veel voor betaald natuurlijk, maar we gaan wel kijken
quote:05-06-2009 (3/39) SK Belasi Mamuti Insane Ones 3 750 000 ¤ 1 620
quote:Pieter-Paul van Wely (R) (241455377)
18 jaar en 27 dagen, volgende verjaardag: 29-08-2009
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: TeamKoekje
(sinds 05-04-2009 (10/38), 8w 5d)
Total Skill Index (TSI): 1 650
Loon: 510 ¤/week
8 160 ¤ / season
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Herinneringen
Deadline: 08-06-2009 19:28 (3 dagen 0u 0m)
Vraagprijs: 400 000 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 8/20 uitstekend
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 5/20 matig
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Iemand interessequote:goed in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Puala United (sinds 30-01-2009)
Total Skill Index (TSI): 4 040
Loon: 570 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 08-06-2009 18:29
Vraagprijs: 150 000 ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: waardeloos
Verdedigen: matig
Positiespel: matig
Vleugelspel: zwak
Passen: goed
Scoren: goed
Spelhervatting: waardeloos
Ok hartstikke bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Voorheen had je altijd 28 ervaringspunten nodig. Ik neem aan dat dat nog steeds zo is.
Een gewone competitiewedstrijd is 1 ervaringspunt. Een bekerwedstrijd 2 punten. Een nationale friendly 0,1 en een internationale friendly 0,2 ervaringspunt.
Als ik me niet vergis kreeg in het oude systeem iedere speler die in het wedstrijdverslag genoemd werd het bovengenoemde aantal punten. Wanneer de speler niet genoemd werd was er kans op ófwel het drievoudige, ófwel geen punten.
Volgens mij is met de minute-based ervaring die 'random' (*3 of *0) uit het systeem verdwenen. Even door rekenend naar 28 ervaringspunten heb je 2*14 competitiewedstrijden is 2 seizoenen nodig om 1 level ervaring te stijgen..
Kan zijn overigens dat Koekje me hier op gaat corrigeren met z'n HAG-achtergrond...
[..]
Die zou ik nu nog niet gaan promoveren tot coach, veel te duur. Het leiderschap heb je daarnaast helemaal nog niet nodig in IX en ook niet in VIII en eigenlijk ook niet in VII (hoewel ik daar zelf wel gebruik van heb gemaakt). Een externe redelijk/slecht-coach kost +- 79k, een externe goed/slecht was iets van 260k (staat wel op hagonline...). Intern promoveren naar een redelijk coach is dus weggegooid geld, naar een goed coach kost je ook al snel een 6-7 ton (mits hij al goed ervaring haalt voor die tijd)
4 Seizoenen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:37 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ok hartstikke bedankt voor de info![]()
Ik ga zondag wanneer mijn financien geupdate zijn een redelijk/slecht trainer aanschaffen![]()
En voor de rest is het jammer dat het dan zo lang duurt met mijn opa's, maar ik vind het echt zonde om naast mijn positiespel trainees allemaal redelijk verdedigers/wingers/aanvallers/keepers aan te trekken en daar heel veel band mee kweken omdat zij voor de promotie zorgen (toen ik van 2003-2007 hattrick speelde had ik bv een spits uit eigen jeugd met 200 wedstrijden voor de club bv), terwijl ik er nooit geen winst op maak.
Sentimenten bouw ik wel op vanaf de VI![]()
Als ik 6 positiespel briljant trainees op hun 20ste en 16 opa's met goed/goed verkoop, alles dus over 4 jaar (loopt dan wel synchroon met mijn trainees), dan moet ik lang wachten, maar dan krijg ik mij een bak geld ineens. (dikke 15 miljoen) Dán gaan we beginnen
Ja hallo, over 4 seizoenen zit ik nog max in de VIII hoor hehe. Die opa's worden ook minder in stats.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
4 Seizoenen.
Dat is ongeveer 1,5 jaar.
En ik zou tellen op 8 opa's (2 seizoenen per opa, 8 per wedstrijd, friendlies zijn verwaarloosbaar voor ervaring (140 friendlies voor 1 ervaringsniveau en komt neer op 9 seizoenen ongeveer) en moet je daarom niet meetellen).
En overigens. 15 miljoen is niet zo veel. Mijn team (en ik denk ook de meeste andere VI en V van de FOK!fed) hebben een teamwaarde van over de 30 miljoen.
Mensen die sentimenteel gaan worden vanwege een virtuele speler moet een mep met baksteen krijgen... Die zogenaamde "helden" zijn dramatisch voor de algehele teamontwikkeling...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:57 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ja hallo, over 4 seizoenen zit ik nog max in de VIII hoor hehe. Die opa's worden ook minder in stats.
Hattrick is nou eenmaal van de lange termijn![]()
Maar idd, het zijn er niet meteen 16, het is hoe dan ook rendabeler dan sentimenteel-stylo als starter. Daar houd ik mij maar aan vast
Voortaan wel effe bijzeggen dat-ie 23 isquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:30 schreef Puala het volgende:
Mijn eerste speler die ik echt verkoop om er een goeie winst mee te maken![]()
[..]
Iemand interesse
Deze is het gewordenquote:7. Rainier Wightman
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 12/20 wonderbaarlijk
Vleugelspel: 12/20 wonderbaarlijk
Passen: 7/20 goed
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 5/20 matig
Er staat een linkje in de OP naar een site waar dat op staat.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:32 schreef Outpost76 het volgende:
Hoe lang kan een trainer met matig leiderschap de ts hoog houden? Of juist herstellen als t laag is?
Mooie speler! Hoe oud is ie, en hoe is zn conditie? Enne....kostda?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Deze is het gewordenBriljant passen ten opzichte van goed leverde te weinig verschil op om de 1,5 miljoen in prijsverschil uit te drukken op het veld! Nu houdt ik nog geld over ook om een betere trainee te kopen die de tijd gaat overbruggen totdat m'n spits uit de jeugd kan promoveren!
Ik houd in gedachten, dit seizoen lukt dat nog niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mensen die sentimenteel gaan worden vanwege een virtuele speler moet een mep met baksteen krijgen... Die zogenaamde "helden" zijn dramatisch voor de algehele teamontwikkeling...
En wat ik wilde aangeven met dat het weinig is: koop spelers van 17 jaar max 10 dagen bij goed en verkoop ze bij formidabel (dat redt je binnen 1 seizoen). Als je dat 24 (6 spelers *4 seizoenen) keer doet, dan verdien je een kleine 24 miljoen ongeveer. Als je het zo gaat spelen, moet je het slim spelen. Door spelers langer te houden, wordt het bedrag wat je er uiteindelijk aan verdiend minder.
Think about it.
27 jaar, 39 dagen, 43 390 TSI, 12 732 salaris/week, zwak vorm, goed conditie, redelijk ervaring, waardeloos leiderschap geen specialiteit en 4,35 miljoen...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mooie speler! Hoe oud is ie, en hoe is zn conditie? Enne....kostda?
Ze gaan dan aan het middenveld bijdragen:quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:18 schreef Lyzio het volgende:
Mijn beide aanvallers zijn verdedigend beter dan op de flank of op normaal. Wat is het verschil tussen verdedigend en normaal? Wat wordt beter en wat verslechterd.
| 1 2 3 | Naar de vleugel 0,00% Verdedigend 37,50% |
begin de dag met een lachquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |