Wat moet het kosten?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Met zo'n speler op de vleugel als deze haal je toch betere midratings:
[..]
Staat overigens op de nominatie om verkocht te worden, iemand interesse?
EDIT - ja, ik weet het, jammer dat ie geen passen heeft
Een slordige 3,5 miljoen (mss beetje meer) zou ie wel op moeten leverenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wat moet het kosten?
Ik ben nu nog aan het kijken naar spelers met nog meer PM, maar aangezien ze niet in overvloed op de lijst staan heb ik misschien interesse!
Vind ik vrij pittigquote:Competitie plaats: 34 / 1024
Ik kan helaas de prijs van mijn vleugels even niet zien, maar zo duur waren ze echt niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:04 schreef Outpost76 het volgende:
Voor de mensen die t nou nog niet in de gaten hebben ik heb een schurft aan vleugelspelers
Ooit 1 hele dure gekocht en die heb ik na 1 seizoen weer verkocht aangezien de bijdrage te verwaarlozen was. Die ratings die jullie er nu mee halen daar moet je zo een berg geld voor neerleggen dat ik dat geld liever op een andere positie investeer. Eigenwijs tja misschien. Ook zo kom ik ooit een div hoger. Ik moet gewoon dik meer hebben om resultaat te halen aangezien mijn div redelijk moeilijk is al sinds ik in die div kwam. Ik kan dan wel een vleugelspelert halen maar dan heb ik geen geld meer voor een spits of een mid die ik erg hard nodig heb wil ik ooit promoveren over een paar seizoenen.
[..]
quote:Vind ik vrij pittig
Ik ben nu nog aan het kijken naar spelers die een prijsklasse hoger liggen en zowel aanvallend als WTM kunnen spelen. Heb deze op het oog bijvoorbeeld: 129455493 en nog een paar soortgelijke!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een slordige 3,5 miljoen (mss beetje meer) zou ie wel op moeten leveren
Slordig nog wel!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een slordige 3,5 miljoen (mss beetje meer) zou ie wel op moeten leveren
Ja, ik hoef niet per se mooie gestreken briefjes. Propjes zijn ook wel welkomquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan helaas de prijs van mijn vleugels even niet zien, maar zo duur waren ze echt niet.
quote:Teo Lepore 2 690 000 ¤ 26 630.
Carl Nielsen 3 400 000 ¤ 32 040
Rampzalig keepen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:07 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ben nu nog aan het kijken naar spelers die een prijsklasse hoger liggen en zowel aanvallend als WTM kunnen spelen. Heb deze op het oog bijvoorbeeld: 129455493 en nog een paar soortgelijke!
Tering. Toch maar even een verbinding open zetten om te kijken. Want ze waren dus duurder dan ik dacht... Even de TV controleren...quote:
Duur zat dusquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
Carl Nielsen TV (25j96d, Wereldklasse vleugel, Goed positiespel, Goed passen):
Mediaangemiddelde prijs 3 219 500 ¤
Gemiddelde prijs 3 279 300 ¤
Teo Lepore TV (25j85d, Wereldklasse vleugel, Uitstekend positiespel, Slecht passen):
Mediaangemiddelde prijs 2 486 000 ¤
Gemiddelde prijs 2 571 200 ¤
Wat vaker winnen, dat helpt het moreel van de spelers omhoog zodat ze beter in vorm komen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:32 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand trouwens een idee om de vorm van mn team op te krikken behalve algemeen trainen?
Ik heb nou 3 zwak en 2 waardeloos in mn A team.1 A speler heb ik ivm vorm al naar mn B team gezet dankzij mn stijgert van vannacht. Die was gezakt naar slecht in vorm. Er blijft zo niets van mn ratings over
![]()
Ik heb mn conditie training al verlaagd van 18% naar 15% maar dat heeft dus niet geholpen.
Tips of ideeën iemand of is t gewoon wachten of algemeen trainen?
ach ik sta nu op 50 \ 50 dus das nog niet zo slechtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat vaker winnen, dat helpt het moreel van de spelers omhoog zodat ze beter in vorm komen.
Algemeen trainen dus.....quote:En serieus: Niets, gewoon opstellen en hopen dat het beter wordt.
Vleugelspel trainenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:32 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand trouwens een idee om de vorm van mn team op te krikken behalve algemeen trainen?
Ik heb nou 3 zwak en 2 waardeloos in mn A team.1 A speler heb ik ivm vorm al naar mn B team gezet dankzij mn stijgert van vannacht. Die was gezakt naar slecht in vorm. Er blijft zo niets van mn ratings over
![]()
Ik heb mn conditie training al verlaagd van 18% naar 15% maar dat heeft dus niet geholpen.
Tips of ideeën iemand of is t gewoon wachten of algemeen trainen?
quote:
Hey ik heb niet voor niets de Llink he! En misschien is dat kleine beetje algemeen wel genoeg om mn keep te laten stijgenquote:Afwachten en géén algemeen trainen, want dat is weggooien van je training..
U20 potentie??quote:7. Tomᨠ¦á¨ik (CV)
17 jaar en 14 dagen, TSI = 1 600
redelijk in vorm, conditie zwak [Onvoorspelbaar]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Waarschijnlijk niet. Meestal moeten ze na 1 training op formidabel zitten. Maar je kunt het niet meer dan aangeven bij de NT-coach van het land. Want ook het land is natuurlijk afhankelijk van zijn kansen.quote:
Los van dat heerlijk trainingsmateriaal!quote:
Sloveniëquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Meestal moeten ze na 1 training op formidabel zitten. Maar je kunt het niet meer dan aangeven bij de NT-coach van het land. Want ook het land is natuurlijk afhankelijk van zijn kansen.
veel te veel voor betaald natuurlijk, maar we gaan wel kijkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Los van dat heerlijk trainingsmateriaal!
Zo, ik kan opzoek naar m'n multiskill vleugel/mid!quote:05-06-2009
Je hebt een speler verkocht en 2 422 500 ¤ ontvangen.
05-06-2009
Je hebt een speler verkocht en 3 534 000 ¤ ontvangen.
heeft geen nut ze hebben dat aangepast. Zelfs uitstekend is niet voldoende voor nominatie. Al kan je altijd even je team laten scannen door de tool op de U20 site.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Meestal moeten ze na 1 training op formidabel zitten. Maar je kunt het niet meer dan aangeven bij de NT-coach van het land. Want ook het land is natuurlijk afhankelijk van zijn kansen.
koekje voor degradatie?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
heeft geen nut ze hebben dat aangepast. Zelfs uitstekend is niet voldoende voor nominatie. Al kan je altijd even je team laten scannen door de tool op de U20 site.ik dacht dat jij voor degradatie ging trouwens
In sommige landen haal je het zelfs met goed...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
heeft geen nut ze hebben dat aangepast. Zelfs uitstekend is niet voldoende voor nominatie. Al kan je altijd even je team laten scannen door de tool op de U20 site.ik dacht dat jij voor degradatie ging trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |