Zit dat er echt in verwerkt, of verzin je dat ter plekke?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lekker inderdaad. Maar in de 45e minuut en 90e zit de "blessuretijd".
Dat weet ik niet heel zeker. Maar het valt me op dat je dit soort events alleen in de 45e of 90e minuut ziet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zit dat er echt in verwerkt, of verzin je dat ter plekke?
Aha!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lekker inderdaad. Maar in de 45e minuut en 90e zit de "blessuretijd".
Hmm ja dat is wel waar... Het zou op zich wel een leuke toevoeging zijn, blessuretijd. Zeker als je in een hele spannende wedstrijd zit en je krijgt in de 90ste min een melding dat de scheids er 5 minuten bijtelt en je nog 5 minuten in spanning zit! Al zal niemand vaak op het puntje van z'n stoel zitten bij een HT-wedstrijdquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet heel zeker. Maar het valt me op dat je dit soort events alleen in de 45e of 90e minuut ziet.
Het ergste is nog dat de uitploeg met 2-5 voorstond, en dan in 1 minuut verliest met 7-6...quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Aha!
Dan is het inderdaad volkomen normaal dat er 6 goals en 2 gele kaarten vallen![]()
Dat is echt ziek inderdaad. En tegelijk ook 1 van de tekortkomingen van de ME, imoquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het ergstee is nog dat de uitploeg met 2-5 voorstond, en dan in 1 minuut verliest met 7-6...
omfg en dan had ik t gisteren op irc over 3 kansen in 3 minuten waar er 2 van verzilverd werden waardoor ik verloor in de 1e wedstrijd van t seizoenquote:
Ja, op deze manier wel ja!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is echt ziek inderdaad. En tegelijk ook 1 van de tekortkomingen van de ME, imo
Eensch al is de uitslag 7-6 wel mooi.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is echt ziek inderdaad. En tegelijk ook 1 van de tekortkomingen van de ME, imo
Mooie uitslag, maar als je in de 89e minuut met 2-5 voorstaat, verwacht je niet meer te verliezen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eensch al is de uitslag 7-6 wel mooi.
Klopt. Die van mij was van gisteren dacht ik.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:40 schreef elby1988 het volgende:
Nja, een 2-5 verliespartij was ook niet echt terecht geweest. Daarom is dit eigenlijk wel een prima uitslag. Hij is wel alweer van 2005..
quote:Felle opklaringen verwelkomden de 12155 liefhebbers die zich in wardjes kerkhof hadden verzameld. Wvcb stelde zich op in een 4-4-2-formatie. De stadionspeaker verwelkomde het publiek en gaf de volgende basisopstelling: Carr - Sinitskiy, Sánchez, Bidaud, Birnie - van Kempen, Verbeke, Jędrzejek, Aardewerk - Hafstad, Rogenmoser.
FCZ stelde zich op in een 4-5-1-formatie. De stadionspeaker verwelkomde het publiek en gaf de volgende basisopstelling: Molias - Infante, Sánchez Cuberes, Eminescu, Zorrilla - Schigt, Rodriguez, Mingelen, Leszkoven, Costa - Joly.
Rust: met een stand van 0-0 gingen de spelers naar de kleedkamer. FCZ had met 80 procent balbezit een veldoverwicht.
FCZ had het meeste balbezit, namelijk 83 procent.
Bennert Birnie was deze wedstrijd de beste speler van Wvcb. Mariusz Jędrzejek had vandaag simpelweg niet z'n dag. Csongor Leszkoven was deze wedstrijd de beste speler van FCZ. Als Pablo Zorrilla echter zo beroerd blijft spelen, ziet de toekomst er voor hem niet rooskleurig uit. De wedstrijd kende 0-0 als uitslag.
Heb je ook die wedstrijd met 32-32 als uitslag (of iets in die buurt althans) en dan op muntje gooien wordt beslist?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef elby1988 het volgende:
Daarom ook
Nog een prachtige uitslag, nu het tegenovergestelde:
91016273
[..]
Bestaat die dan? (nee dus..)quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heb je ook die wedstrijd met 33-32 als uitslag (of iets in die buurt) althans?
Over 0-0 wedstrijden gesproken, wie deed ook alweer dat experiment met friendly's in een verlenging laten uitlopen om meer te kunnen trainen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef elby1988 het volgende:
Daarom ook
Nog een prachtige uitslag, nu het tegenovergestelde. Leuk voor de Fans vooral:
91016273
[..]
Ik heb alleen deze gebookmarkt staan als "memorabele wedstrijden"quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zie edit. Maar er bestaat wel zo een wedstrijd.
Lees even terug vanaf hier: Hattrick #343: 29 Topics geopend *O*quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:48 schreef Psychonikeo het volgende:
er is toch geen blessuretijd in hattrick? Alleen dat soms de hele 90e minuut wordt uitgespeeld?
ja, ik heb het gelezen hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lees even terug vanaf hier: Hattrick #343: 29 Topics geopend *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |