quote:Op maandag 8 juni 2009 08:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
Gouden schoen tussenstand is weer naar de site geupload. Zonder "netherlands" blokjes als het goed is...
Bij een externe coach is dat heel normaal.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
trainer na 1 seizoen 1 dag gezakt in leiderschap
Aha, ik dacht dat het altijd minimaal na 1 seizoen gebeurde maar dat (veel) langer ook kon.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij een externe coach is dat heel normaal.
Lees: dat gebeurd altijd bij een externe coach.
Dat is alleen bij interne coaches.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat het altijd minimaal na 1 seizoen gebeurde maar dat (veel) langer ook kon.
godver.. ik sta er niet bij!quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hier..
[ afbeelding ]
maar wat je daar nou mee wil doen?
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
godver.. ik sta er niet bij!
met 0 doelpunten voor en 25 tegen is dat misschien niet zo heel gek
oh ja.. want dat doe je zo vaakquote:Op maandag 8 juni 2009 09:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Zo kan ik tenminste praten met jullie zonder dat ik hoef te bellen
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het viel me op dat er ook nog een oude Team vd Maand op stond...
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:41 schreef Gijs_ het volgende:
5-0 voor tegen een botje![]()
Ik zal morgen trouwens even al het achterstallige onderhoud aan de website aanpakken!
heb je mijn nummer niet? Dan bel ik RPP wel evenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat ik je nummer niet heb lampie![]()
![]()
Met een bakkie is dat niet nodig
Het zal wel met 06 beginnen waarschijnlijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heb je mijn nummer niet? Dan bel ik RPP wel even
alleen de stand van de VJ/GL niet, maar denk dat dat bij Ruudt ligtquote:Op maandag 8 juni 2009 10:31 schreef Gijs_ het volgende:
De site is volgens mij weer helemaal up to date
http://gijs.sohosted.com/FokHattrick/FokHattrick/index.php?&pagina=Activiteiten&sub=Awards&subsub=Awardsquote:Op maandag 8 juni 2009 10:31 schreef Gijs_ het volgende:
De site is volgens mij weer helemaal up to date
Klopt, ze staan er dubbel, had ik even niet gezien!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://gijs.sohosted.com/FokHattrick/FokHattrick/index.php?&pagina=Activiteiten&sub=Awards&subsub=Awards
Klopt nog niet helemaal. Er waren andere awards afgelopen seizoen namelijk.
En wat Nico zegt natuurlijk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |