SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:58 schreef DeHovenier het volgende:
2-1 verloren met 1 Hatstat minder dan de tegenstander. En in de 24e minuut raakte een wingback geblesseerd
Ik moet nodig een beter middenveld krijgen!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat blijft het toverwoord in hattrick ja..
tja.. in de kas groeien alleen plantenquote:Op zondag 7 juni 2009 23:08 schreef DeHovenier het volgende:
Als ik geld heb, ik heb nu maar 1,5 miljoen in kas
Weinig van gemerkt.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat blijft het toverwoord in hattrick ja..
tja.. dan kan ik me altijd weer beroepen op het feit dat er altijd een uitzondering is die de regel bevestigdquote:Op zondag 7 juni 2009 23:10 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Weinig van gemerkt.
3-2 verloren vanavond.
[ afbeelding ]
Weet ik ik baal all1 van mn ratings die moeten veel hoger zijn maar ja die klote vorm maakt t erg laagquote:
Optie is dat ik m'n trainee verkoop als ie wereldklasse is, die moet minstens 3.5 miljoen opbrengen en een goede wereldklasse mid kost rond de 4 miljoen.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. in de kas groeien alleen planten
dank dankquote:
hehehehe tja een beetje wisselen doet wonderen.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dank dankhet af en toe switchen van mn vleugelspeler van links naar rechts of andersom werkt goed
Mn tegenstander had zn rechtervleugelverdediging versterkt en dacht me zo te kunnen pakken
Heb jij weer gelijk in.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. dan kan ik me altijd weer beroepen op het feit dat er altijd een uitzondering is die de regel bevestigd
mja.. daar kan ik dan weer geen wijze uitspraken over doenquote:Op zondag 7 juni 2009 23:28 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Heb jij weer gelijk in.
Mijn X-divisie kent op dit moment 6 botteams. Dus op zich was het wel leuk geweest wanneer die uitzondering vanavond even ergens anders werd bevestigd...
dat blijkt.. ik wissel ook niet elke wedstrijd en ook niet volgens een vast patroon.. dus er is geen pijl op te trekken wat dat betreft..quote:Op zondag 7 juni 2009 23:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehehehe tja een beetje wisselen doet wonderen.
Ik had een record met 286 hatstats in een uitwedstrijd met formidabel (hoog) middenveld. Helaas was het middenveld van de tegenstander 2 subniveau's hoger (en maar 262 hatstats) waardoor ik met 4-0 verlies.quote:Op maandag 8 juni 2009 08:01 schreef Flappekz het volgende:
Gisteren toch een mooi record neergezet in een uitwedstrijd, 279 hatstats met een uitmuntend (laag) middenveld. Alleen de tegenstander was met 269 hatstats ongeveer even goed, dus een 2-2 is best rechtvaardig eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |