abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69698905
In het NOS Journaal van 12uur zegt die journaalist: PVV-leider Bos mag wel stemmen (met Wouter Bos in beeld).

Klacht 1: Wat een dikke faal. Zelfs de PVV is zo'n vernedering niet waard .
Klacht 2: Incompetente journalisten die verslag doen en niet weten waar ze het over hebben .
Klacht 3: Mensen die trots zijn om te stemmen op de PVV .

Bron: http://player.omroep.nl/?aflid=9594147 (7:05min)
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  Forum Admin donderdag 4 juni 2009 @ 13:21:19 #2
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_69698968
O gottegot een verslaggever verspreekt zich.
Schokkend hoor, ik zou er ook meteen een topic over gemaakt hebben.
pi_69698984
Het is voor Bos ook een belediging.
Indirect zei die nieuwslezer: "Bos heeft al net zulk kut haar als Wilders"
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_69699021
VIel mij ook al op. Dan ben je het predikaat journalist toch niet waardig!
pi_69699044
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
O gottegod een verslaggever verspreekt zich.
Schokkend hoor, ik zou er ook meteen een topic over gemaakt hebben.
Blijkbaar wordt ingestuurd materiaal niet gecontroleerd door de redactie en wordt het klakkeloos getoond op tv, geeft de kwaliteit wel aan. Plus als je het weet waar je het over hebt zou je zo'n domme fout nooit maken in een reportage en GEEN live verslag.
  Forum Admin donderdag 4 juni 2009 @ 13:26:10 #6
Heeft een huisje.
pi_69699153
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:23 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Blijkbaar wordt ingestuurd materiaal niet gecontroleerd door de redactie en wordt het klakkeloos getoond op tv, geeft de kwaliteit wel aan. Plus als je het weet waar je het over hebt zou je zo'n domme fout nooit maken in een reportage en GEEN live verslag.
Die verslaggever weet heus wel dat Bos niet de PVV leider is. Het feit dat zelfs een aarstulp als jij dat weet moet je daarvan zeker overtuigen. En verspreking dus, kan gebeuren, helemaal niet raar.
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:27:30 #7
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_69699193
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:23 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Probeer het uit

Maak een mooi stukje met heel veel onzin info en wat grof taalgebruik
Blub
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 4 juni 2009 @ 13:27:39 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_69699203
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Die verslaggever weet heus wel dat Bos niet de PVV leider is. Het feit dat zelfs een aarstulp als jij dat weet moet je daarvan zeker overtuigen. En verspreking dus, kan gebeuren, helemaal niet raar.
Stel je voor dat je er achter komt dat een journalist eigenlijk een mens is.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_69699228
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Uhhh . Als het een live berichtgeving was tot daar aan toe. Maar het is nu een gestart stukje beeldmateriaal, dat enige tijd van te voren al in elkaar is gezet, dan is het niet zo een moeite om het zinnetje opnieuw te doen, me dunkt .
  Forum Admin donderdag 4 juni 2009 @ 13:33:23 #10
Heeft een huisje.
pi_69699348
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:28 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Uhhh . Als het een live berichtgeving was tot daar aan toe. Maar het is nu een gestart stukje beeldmateriaal, dat enige tijd van te voren al in elkaar is gezet, dan is het niet zo een moeite om het zinnetje opnieuw te doen, me dunkt .
Wellicht maken ze zich er niet zo druk om als jij? Ik begrijp dat het moeilijk is voor je om eens verder te denken/kijken dan je beperkte wereldje, maar probeer het eens. Het is nog niet te laat.
pi_69701008
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Wellicht maken ze zich er niet zo druk om als jij? Ik begrijp dat het moeilijk is voor je om eens verder te denken/kijken dan je beperkte wereldje, maar probeer het eens. Het is nog niet te laat.
Ik verwacht gewoon kwaliteit van mensen die hun werk doen, fouten maken oke, maar verbeter ze dan ook .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')