Blijkbaar wordt ingestuurd materiaal niet gecontroleerd door de redactie en wordt het klakkeloos getoond op tv, geeft de kwaliteit wel aan. Plus als je het weet waar je het over hebt zou je zo'n domme fout nooit maken in een reportage en GEEN live verslag.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
O gottegod een verslaggever verspreekt zich.![]()
Schokkend hoor, ik zou er ook meteen een topic over gemaakt hebben.
Die verslaggever weet heus wel dat Bos niet de PVV leider is. Het feit dat zelfs een aarstulp als jij dat weet moet je daarvan zeker overtuigen. En verspreking dus, kan gebeuren, helemaal niet raar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:23 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt ingestuurd materiaal niet gecontroleerd door de redactie en wordt het klakkeloos getoond op tv, geeft de kwaliteit wel aan. Plus als je het weet waar je het over hebt zou je zo'n domme fout nooit maken in een reportage en GEEN live verslag.
Probeer het uitquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:23 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt ingestuurd materiaal niet gecontroleerd door de redactie en wordt het klakkeloos getoond op tv, geeft de kwaliteit wel aan. Plus als je het weet waar je het over hebt zou je zo'n domme fout nooit maken in een reportage en GEEN live verslag.
Stel je voor dat je er achter komt dat een journalist eigenlijk een mens is.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Die verslaggever weet heus wel dat Bos niet de PVV leider is. Het feit dat zelfs een aarstulp als jij dat weet moet je daarvan zeker overtuigen. En verspreking dus, kan gebeuren, helemaal niet raar.
Uhhhquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Die verslaggever weet heus wel dat Bos niet de PVV leider is. Het feit dat zelfs een aarstulp als jij dat weet moet je daarvan zeker overtuigen. En verspreking dus, kan gebeuren, helemaal niet raar.
Wellicht maken ze zich er niet zo druk om als jij? Ik begrijp dat het moeilijk is voor je om eens verder te denken/kijken dan je beperkte wereldje, maar probeer het eens. Het is nog niet te laat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:28 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Uhhh. Als het een live berichtgeving was tot daar aan toe. Maar het is nu een gestart stukje beeldmateriaal, dat enige tijd van te voren al in elkaar is gezet, dan is het niet zo een moeite om het zinnetje opnieuw te doen, me dunkt
.
Ik verwacht gewoon kwaliteit van mensen die hun werk doen, fouten maken oke, maar verbeter ze dan ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wellicht maken ze zich er niet zo druk om als jij? Ik begrijp dat het moeilijk is voor je om eens verder te denken/kijken dan je beperkte wereldje, maar probeer het eens. Het is nog niet te laat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |