quote:Als je je rooster in outlook importeert zie je ook al dat er geen college is op de onderwijsvrije dagen. Ik studeer ook nog aan de TU/e :p.Op maandag 25 oktober 2010 13:39 schreef -Peach het volgende:
Hier kun je zien wanneer de TU/e dicht is en wanneer de onderwijsvrije dagen zijn:
https://venus.tue.nl/owinfo/klaj2010.html
Oh das handig. Ik werk op de TU/e dus heb eigenlijk helemaal geen verstand van roosters, collegevrije dagen heb ik ook al niks aanquote:Op dinsdag 2 november 2010 12:37 schreef Brembo het volgende:
[..]
Als je je rooster in outlook importeert zie je ook al dat er geen college is op de onderwijsvrije dagen. Ik studeer ook nog aan de TU/e :p.
doe ik ook altijd, erg handig inderdaad!quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:37 schreef Brembo het volgende:
[..]
Als je je rooster in outlook importeert zie je ook al dat er geen college is op de onderwijsvrije dagen. Ik studeer ook nog aan de TU/e :p.
Alleen stom dat er soms staat op 11 oktober 2010 eenmalig in auditorium en dat dan bij iedere week staatquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
doe ik ook altijd, erg handig inderdaad!
ja, dat wel. maar het is al wel verbeterd dit jaar. Als er op sommige dagen geen college is van dat vak dan staat het ook niet in je rooster. Was eerst nog wel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:54 schreef Brembo het volgende:
[..]
Alleen stom dat er soms staat op 11 oktober 2010 eenmalig in auditorium en dat dan bij iedere week staat. Ik ga weer verder met mijn rekenvaardigheden!
quote:Op maandag 6 december 2010 15:13 schreef Dale. het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)0250&oldid=399726557
Whahahaha Delft... Kneusjes toch.
Het zit ze blijkbaar niet lekker dat de TU/e hoger staat in de ranglijst van The Times.quote:Op maandag 6 december 2010 15:13 schreef Dale. het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2010 15:13 schreef Dale. het volgende:
Had ik ook.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zo, ik heb na de eerste dag dat mijn kamernet inschrijving van 2 maanden inging al een kamer gevonden waar ik in de kerstvakantie kan intrekken. Heb ik toch die 2 maanden voor niets gekocht
Zeker. Heb het ook hard nodig. Als ik geen kamer zou hebben voor januari, dan zou ik waarschijnlijk heel hard falenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Had ik ook.
20 van die reacties gekocht voor 15 euro en ik heb er 1 gebruikt.
Achja, ik ben wel blij dat ik zo snel een kamer had.
Ja, maar ik had niet verwacht zo snel een kamer te vinden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef Dale. het volgende:
Het is ook nu rustig he... de drukte van het begin is nu voorbij. Van November tot April is altijd de beste tijd en de grootste kans om een kamer te vinden.
Wat voor kamer is het trouwens? Grootte?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, maar ik had niet verwacht zo snel een kamer te vinden.
17 m^2, met eigen keukenblokquote:Op donderdag 9 december 2010 17:55 schreef Dale. het volgende:
[..]
Wat voor kamer is het trouwens? Grootte?
En wat betaal je er dan voor?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
17 m^2, met eigen keukenblok![]()
Het huis ziet er netjes uit, en het is in een van de betere buurten van Eindhoven, dus ik ben blij!
Een aantal familieleden van mij zeiden dat je het beste onder de spoorlijnen kan zitten, waar ik nu dus ook zit.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:32 schreef Paganitzu het volgende:
Goh, zelfs hier proberen mensen over te halen om te komen? Respect!
Ik zal me ondertussen ook maar eens gaan ori๋nteren op een kamer, wat zijn eigenlijk wijken waar je niet moet zitten?
Tja, op zich is Woensel-West ook niet echt een probleem. Ik ken mensen die daar wonen en hebben nooit ergens last van. Ja als je door de Edison fietst in de zomer zitten ze in elke voortuin blikken bier te drinken, maar dat doet je niks.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Een aantal familieleden van mij zeiden dat je het beste onder de spoorlijnen kan zitten, waar ik nu dus ook zit.
Buiten Woensel(-West) kan ik me niet zo 1 2 3 iets bedenken dat je echt moet vermijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |